Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 februari 2016 - Dipro beurs - Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 21 februari 2016 - Dipro beurs - Gent

    Volgende zondag is er in het ICC in Gent een fotografiebeurs (samen met computerbeurs enz).
    Zou ook al in Antwerpen geweest zijn.
    Interessant of niet?

  • #2
    Re: Dipro beurs

    beetje laat met mijn antwoord denk ik

    Vroeger ook veel naar Dipro geweest, maar je vindt er toch wel hoofdzakelijk veel oude dingen. In feite de rommel van iemand anders. Soms kan je wel leuke dingen op de kop tikken uit vroegere jaren. Maar echt goedkoop is het toch niet.
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

    Comment


    • #3
      Re: Dipro beurs

      Bedankt voor de reactie.
      Ik had ongeveer dezelfde commentaar gehoord in de loop van deze week en dit is dus een bevestiging.
      Het enige interessante zou zijn dat er ook nog andere beurzen tegelijkertijd zijn zonder extra inkomprijs: computer, CD's enz.
      Maar het zal ook wel allemaal hetzelfde zijn en ook zeer klein.
      Geen vergelijk mogelijk met Photokina in Köln.
      Ik laat het dus maar zo.
      Raf.
      Last edited by muesli; 21 februari 2016, 10:36.

      Comment


      • #4
        Re: Dipro beurs

        Ik ben geweest, omdat ik cd/vinyls zocht. Dan is de fotografie beurs een extraatje.
        Zoals anders niet de moeite alleen voor de fotografie te gaan, vooral heel oude bodies en lenzen, af en toe eens een zeldzame mooie lens (ik had mn oog op een 24-70 sigma), maar dan tegen een stevige prijs volgens mij, of toch zeker geen aanbod dat je elders gaat vinden.
        Het zijn ook maar een aantal (denk nog geen 10) standen.
        De platenbeurs is wel de moeite, de computers is zoals de fotografie helaas.

        Comment

        Working...
        X