Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon Eos 550D vervangen door?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon Eos 550D vervangen door?

    Dag iedereen.

    Na een vijftal jaar begint mijn canon eos 550D te verslijten. Ik heb ook zo ontzettend veel foto's genomen met de camera dus ik denk dat het nodig is om hem te vervangen.
    Maar ik zie door de body's het bos niet meer.. Ik ben enorm aan het twijfelen en eigenlijk ken ik er te weinig van om een goede beslissing te nemen.

    Ik fotografeer voornamelijk paarden en honden, veel meer doe ik niet. Vorig jaar heb ik mij een nieuwe lens aangeschaft: canon 70-300mm L IS USM.
    Ik zie het niet echt zitten om weer meer als €1000 euro uit te geven aan de fotografie, aangezien ik er ook niets uithaal.
    Ik ben een amateur en buiten de basisdingen ken ik niet veel van body's. Heb me al ingelezen in enkele modellen maar overal wordt wel iets anders aangeraden.

    Tweedehands heb ik nog nooit aangedurft, maar ik sta er wel voor open. Ik heb vooral volgende drie modellen aangeraden gekregen:
    - canon eos 7D (tweedehands weliswaar)
    - canon eos 70D
    - canon eos 750D

    Wie kan me helpen in deze moeilijke keuze?

    Alvast bedankt!


    Dit zijn zowat de foto's die ik neem. Hiervoor moet het dan ook geschikt zijn:
    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

  • #2
    Re: canon Eos 550D vervangen door?

    Als je tevreden bent met de bediening van de 550D heb je met de 750D een hele goede sensor, die maakt tenslotte de foto.

    Comment


    • #3
      Re: canon Eos 550D vervangen door?