Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't loze vissertje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] 't loze vissertje

    Hallo, ik ben nog naar recent begonnen met te posten op BD, eerst in de beginnershoek, ik ben wel geen landschapsfotograaf, eerder creatief bezig in studio dit om gezondsheidsredenen maar landschapschap en macro interesseert mij wel, ik ga volgende week 2 dagen naar de opaalkust om want zeelandschapjes te nemen o.a. met lange sluitertijden, kunnen jullie mij ev. korte richtlijnen voor verbetering bij deze foto geven!!!! Alvast bedankt voor de hulp!





    Bedankt voor het kijken en de comments.
    Mvg Katrien

    Update




    De visser wat bijgewerkt de beweging proberen weg te werken.....weet niet of dit oke is!!
    Last edited by Katrien1957; 17 februari 2016, 21:39.
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: 't loze vissertje

    Voor één van je eerst lange sluitertijd foto zeker een hele mooie....Foto heeft een hele mooie zachte sfeer, en de zee is mooi uitgevlakt... De beweging van de persoon is wat jammer, maar daar kun je weinig aan doen denk ik..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: 't loze vissertje

      Prima opname maar ook ik had liever de visser stil zien zitten

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: 't loze vissertje

        Heel mooi van compo en sfeer maar er is iets loos met het vissertje ja
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: 't loze vissertje

          Sluitertijd en compo vind ik erg mooi.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: 't loze vissertje

            erg mooi, de beweging van de visser vind ik wel passend
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: 't loze vissertje

              Hallo iedereen, voor de mooie commentaren en bedankt voor de opbouwende kritieken, daar leer je pas uit!!!
              Ik heb een update geplaatst met veranderingen in de beweging!

              Mvg Katrien
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: 't loze vissertje

                geef me toch maar het origineel, doet lekker de wenkbrouwen fronsen.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: 't loze vissertje

                  voor mij ook het origineel geeft wat meet dynamiek aan je beeld
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment

                  Working...
                  X