Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis hdr software

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis hdr software

    Kan mij iemand een gratis HDR software aanbevelen te vinden op het internet. Misschien zijn er hier gebruikers van dergelijke gratis software en hun bevindingen had ik graag gehoord. dank
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: Gratis hdr software

    Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
    Kan mij iemand een gratis HDR software aanbevelen te vinden op het internet. Misschien zijn er hier gebruikers van dergelijke gratis software en hun bevindingen had ik graag gehoord. dank
    heb je een bewerkingsprogramma? In photoshop heb je ook een HDR functie...
    Tenzij je overdreven wilt schuiven dat je radioactieve beelden wilt, dan moet je meer gaan zoeken achter photomatix maar die is niet gratis...
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: Gratis hdr software

      ik gebruik hdrtist

      Comment


      • #4
        Re: Gratis hdr software

        Kijk eens naar luminance hdr. Zelf nog geen gebruik van gemaakt, maar staat op m'n todo lijstje.

        Comment


        • #5
          Re: Gratis hdr software

          Ik heb inmiddels picturenaut gevonden, lijkt op het eerste zicht ok, maar heb het nog niet volledig uigetest. Bedankt voor de tips, ik ga hdrst en luminance eens uitproberen.
          Groeten Sensor

          Comment


          • #6
            Re: Gratis hdr software

            Ik heb die Luminance geinstalleerd maar die werkt precies niet goed, de grote previeuw afbeelding veranderd niet als ik de met de schuivers werk??
            Groeten Sensor

            Comment


            • #7
              Re: Gratis hdr software

              Ik heb Photomatix, Nik HDR, Topaz suite en Oloneo.
              Oloneo werkt niet op een Mac dacht ik.
              Naar mijn smaak werkt Topaz en Oloneo het best.
              Van GIMP ken ik helaas niks.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Gratis hdr software

                Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
                Ik heb die Luminance geinstalleerd maar die werkt precies niet goed, de grote previeuw afbeelding veranderd niet als ik de met de schuivers werk??
                Jammer. Bedankt voor de feedback, dat bespaard me wel het installeren en testen!

                Comment


                • #9
                  Re: Gratis hdr software

                  Oorspronkelijk geplaatst door encom Bekijk bericht
                  Jammer. Bedankt voor de feedback, dat bespaard me wel het installeren en testen!
                  Ik heb uiteindelijk Fusion free geinstalleerd en vind ze de best gratis HDR app. die er is, er is een betaalversie en een gratis versie natuurlijk beperkter maar voor mij voldoende: http://fusion-hdr.com/
                  Groeten Sensor

                  Comment

                  Working...
                  X