Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raadselachtige schoonheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Raadselachtige schoonheid

    F 6,3, S 1/160, geflitst , canon 40D
    update verbeterde versie



    Heel graag jullie oordeel en tips ter verbetering, hartelijk dank bij voorbaat.
    Last edited by Francine Versluys; 17 februari 2016, 13:34.
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

  • #2
    Re: Raadselachtige schoonheid

    sterke blik.

    Comment


    • #3
      Re: Raadselachtige schoonheid

      mooie blik en pose. ik vind enkel het licht niet zo heel mooi. Het is nogal hard en is feller op haar borst dan op haar gezichtje. Hoe heb je juist geflitst?
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Raadselachtige schoonheid

        Daar kan je gelijk in hebben, wat het licht betreft, het is geen studioportret, maar een niet geposeerde foto genomen op een feestje. Ik was eens aan het experimenteren met de opzetflits en een parapluutje.
        Deze stond links voor haar, en waarschijnlijk te hoog ook voor zo een kleine meid. Wat had ik kunnen doen om het licht te verbeteren volgens jou?
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

        Comment


        • #5
          Re: Raadselachtige schoonheid

          Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
          Daar kan je gelijk in hebben, wat het licht betreft, het is geen studioportret, maar een niet geposeerde foto genomen op een feestje. Ik was eens aan het experimenteren met de opzetflits en een parapluutje.
          Deze stond links voor haar, en waarschijnlijk te hoog ook voor zo een kleine meid. Wat had ik kunnen doen om het licht te verbeteren volgens jou?
          foto is verdwenen ondertussen. zo goed is men geheugen niet om concreet advies te geven. Ik zet mijn lichtbron vaak dat het middelpunt net boven de ogen zit. Zodoende ik enkel het zachtste licht krijg. Is wel afhankelijk van welke type lichtvormer ik gebruik. denk eraan dat hoe verder je lichtbron weg staat hoe harder hij word. De hoogte bepaald ook hoe je schaduwen vallen natuurlijk.
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Raadselachtige schoonheid

            Hartelijk dank voor je hulp,
            heb de foto wat bewerkt zodat het felle licht op haar borst wat minder is, ik vind hem beter zo,
            Grtj Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

            Comment


            • #7
              Re: Raadselachtige schoonheid

              Ik vind het een hele mooie foto met een prachtige blik. Ik zou onderaan weg croppen tot net begin schaduw aan linker schouderbandje. Groetjes

              Comment

              Working...
              X