Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Academic shop

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Academic shop

    Academic shop, is dat nog wel te vertrouwen?
    Lightroom is er duurder dan bij Konijnenberg!!

    Veertien dagen geleden bestel ik er een Microsoft Office 2016 voor Windows en tot op heden niks ontvangen.
    Vandaag bel ik hen op en krijg een muziekje te horen, ze nemen gewoonweg niet op.

    Nog mensen problemen met die firma?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Academic shop

    Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
    [URL="http://www.academicshop.be/"]

    Veertien dagen geleden bestel ik er een Microsoft Office 2016 voor Windows en tot op heden niks ontvangen.
    Zo te zien de "365" versie Luc, na een jaar of 365 dagen kan je het schudden.

    Comment


    • #3
      Re: Academic shop

      Waar heb je dat gelezen Geert?
      Alles is in orde gekomen na een telefoontje.
      Ze moeten ook eens hun Visa rekening nazien dan gaan ze zien dat ik betaald heb dezelfde dag van bestelling.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Academic shop

        ik hoop voor u dat dit goed komt...
        Onlangs is daar in de buurt (sint-niklaas) die ook zoiets had...
        Hij kon vanalles verkopen aan lagere prijs, omdat zijn klanten allemaal scholen zijn.
        Die persoon heeft nooit iets geleverd...
        ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment


        • #5
          Re: Academic shop

          achter wat opzoekwerk kom ik bij de naam Vandendriessche Arne


          Het rare is als je die naam door google zwiert dat die bij open vld zit in kortrijk...
          Foto's kloppen met het profiel...
          en op zen persoonlijke website staat ook iets gelijksaardig ivm software verkoop....
          ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
          Freelance bedrijfsfotograaf
          klikerdeklik hier voor mijn website!

          Comment


          • #6
            Re: Academic shop

            Zopas via hun een creative cloud gekocht, studentversie. Perfect gelopen, zaterdag online besteld, maandag serienummer ontvangen. Ik kon direct aan de slag

            Comment


            • #7
              Re: Academic shop

              Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
              ik hoop voor u dat dit goed komt...
              Onlangs is daar in de buurt (sint-niklaas) die ook zoiets had...
              Hij kon vanalles verkopen aan lagere prijs, omdat zijn klanten allemaal scholen zijn.
              Die persoon heeft nooit iets geleverd...
              Sorry, maar in #3 schreef ik al dat alles in orde is gekomen.
              Download gegevens (username en ww) gekregen en in een andere mail de serial key en alles is perfect geďnstalleerd.
              Maar ja, ze geven de mogelijkheid te betalen met Visa maar kijken hun rekening niet na. Ik had dus met Visa betaald.
              Na het opsturen van een bewijs dat ik betaald had ontving ik alles binnen het uur.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Academic shop

                Oorspronkelijk geplaatst door joe_ver Bekijk bericht
                Zopas via hun een creative cloud gekocht, studentversie. Perfect gelopen, zaterdag online besteld, maandag serienummer ontvangen. Ik kon direct aan de slag
                Even ter info: Als ik in je profiel zie dat je "bediende" bent dan ben je met die studentenversie illegaal bezig (tenzij je een student in huis hebt en het op zijn/haar naam voor zijn/haar computer gekocht hebt en dat enkel hij/zij het gebruiken). Anders juridisch even illegaal als zou je een gekraakte versie gebruiken van 0.0 euro.
                Het is niet omdat het KAN, dat je dan ook legaal die software gebruikt.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Academic shop

                  Als je de "356" bedoelt zou je ook eens naar Corel kunnen kijken. 44.99€
                  Voor Microsoft-compatible office suite :
                  http://www.wordperfect.com/rw/product/corel-office-software/
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Academic shop

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Even ter info: Als ik in je profiel zie dat je "bediende" bent dan ben je met die studentenversie illegaal bezig (tenzij je een student in huis hebt en het op zijn/haar naam voor zijn/haar computer gekocht hebt en dat enkel hij/zij het gebruiken). Anders juridisch even illegaal als zou je een gekraakte versie gebruiken van 0.0 euro.
                    Het is niet omdat het KAN, dat je dan ook legaal die software gebruikt.
                    Er zijn zoveel mogelijkheden waarom het wel legaal zou kunnen zijn...b.v. als hij bediende is en toch avondonderwijs volgt o.i.d.
                    Wie ben jij om hem te controleren trouwens?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Academic shop

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                      Er zijn zoveel mogelijkheden waarom het wel legaal zou kunnen zijn...b.v. als hij bediende is en toch avondonderwijs volgt o.i.d.
                      Indien dat zo is: perfect in orde.
                      Ik controleer niet, ik wilde gewoon melden dat, als je die studentversie zou kopen en gebruiken als niet-student, je "juridisch" in feite even illegaal bezig bent als met een gekraakte, 0 euro kostende versie.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Academic shop

                        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                        Als je de "356" bedoelt zou je ook eens naar Corel kunnen kijken. 44.99€
                        Voor Microsoft-compatible office suite :
                        http://www.wordperfect.com/rw/product/corel-office-software/
                        Hallo Skitch neem even contact met mij op, kan hier via bericht op BD.
                        Walter
                        D850

                        Comment


                        • #13
                          Re: Academic shop

                          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                          Waar heb je dat gelezen Geert?
                          Alles is in orde gekomen na een telefoontje.
                          Ze moeten ook eens hun Visa rekening nazien dan gaan ze zien dat ik betaald heb dezelfde dag van bestelling.
                          Staat toch op de foto op hun website Luc, 365 versies lopen maar 365 dagen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Academic shop

                            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                            Sorry, maar in #3 schreef ik al dat alles in orde is gekomen.
                            Download gegevens (username en ww) gekregen en in een andere mail de serial key en alles is perfect geďnstalleerd.
                            Maar ja, ze geven de mogelijkheid te betalen met Visa maar kijken hun rekening niet na. Ik had dus met Visa betaald.
                            Na het opsturen van een bewijs dat ik betaald had ontving ik alles binnen het uur.
                            woepsie iets te vlot doorgelezen...
                            ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
                            Freelance bedrijfsfotograaf
                            klikerdeklik hier voor mijn website!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Academic shop

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Indien dat zo is: perfect in orde.
                              Ik controleer niet, ik wilde gewoon melden dat, als je die studentversie zou kopen en gebruiken als niet-student, je "juridisch" in feite even illegaal bezig bent als met een gekraakte, 0 euro kostende versie.
                              Dat is niet eens juist .. een reeks "onderwijsinstellingen" in de breedste zin, hebben contracten lopen waarbij ze gemachtigd zijn om hun studenten, personeel en oud-personeel te voorzien van "student" licenties volgens afgesproken criteria.

                              Comment

                              Working...
                              X