Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Lens voor auto photography

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke Lens voor auto photography

    Beste leden,ik doe oldtimer cars photography,ik zou een goede lens willen kopen voor op mijn canon 500 D,eerst dacht ik aan een 24-70mm L lens of welke stellen jullie voor

  • #2
    Re: Welke Lens voor auto photography

    Zet beter een Canon ef-s lens op de 500D, zelfde resultaat, zelfs iets beter en je spaart minstens 1000 euro uit ... de 17-55 2.8 IS bijvoorbeeld. Of nog beter, de Sigma 17-50 2.8 OS en je winst is 1350 euro ...

    Tenzij geld geen issue is en je misschien ooit naar full frame zou gaan ...

    Comment


    • #3
      Re: Welke Lens voor auto photography

      Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
      Zet beter een Canon ef-s lens op de 500D, zelfde resultaat, zelfs iets beter en je spaart minstens 1000 euro uit ... de 17-55 2.8 IS bijvoorbeeld. Of nog beter, de Sigma 17-50 2.8 OS en je winst is 1350 euro ...

      Tenzij geld geen issue is en je misschien ooit naar full frame zou gaan ...
      goede tip. destijds die zelfde sigma gehad. best een hele goeie lens. soms wat last van groene CA op f2.8 maar dat is maar één click in lightroom.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Welke Lens voor auto photography

        Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
        Zet beter een Canon ef-s lens op de 500D, zelfde resultaat, zelfs iets beter en je spaart minstens 1000 euro uit ... de 17-55 2.8 IS bijvoorbeeld. Of nog beter, de Sigma 17-50 2.8 OS en je winst is 1350 euro ...

        Tenzij geld geen issue is en je misschien ooit naar full frame zou gaan ...
        ik zou liever bij canon blijven,maar is wel een goed voorstel wat je me daar geef,die 17-55mm 2.8 is thanks ,-)

        Comment

        Working...
        X