Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

petegem vs hamme u13

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] petegem vs hamme u13






  • #2
    Re: petegem vs hamme u13

    Hey Fluppe,

    Ik vind het allemaal mooie actiefoto's. Allen op het goede moment afgedrukt en goed de actie te pakken. Al zou ik proberen om de kleuren iets op te frissen. Ze komen mij nu nogal onnatuurlijk over..
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: petegem vs hamme u13

      Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
      Hey Fluppe,

      Ik vind het allemaal mooie actiefoto's. Allen op het goede moment afgedrukt en goed de actie te pakken. Al zou ik proberen om de kleuren iets op te frissen. Ze komen mij nu nogal onnatuurlijk over..
      bedankt voor uw reactie Greg. Ja blijkbaar heb ik al langer moeite om de juiste kleuren te zien, misschien een lichte oogafwijking, naar horen zeggen kampt bijna 10% van de bevolking met een gelijkaardig probleem

      Comment


      • #4
        Re: petegem vs hamme u13

        Oorspronkelijk geplaatst door paranoia Bekijk bericht
        bedankt voor uw reactie Greg. Ja blijkbaar heb ik al langer moeite om de juiste kleuren te zien, misschien een lichte oogafwijking, naar horen zeggen kampt bijna 10% van de bevolking met een gelijkaardig probleem
        Hey Fluppe,

        Ik heb eens even je eerste afbeelding door LR gehaald met onderstaand resultaat.

        Belichting +0.2
        Hooglichten -100
        Schaduwen +41
        Witte tinten -33
        levendigheid +10
        Verzadiging +5

        Laat maar weten als je hem weg wil hebben.

        Mvg,
        Gregory
        www.gvg-photo.com

        Comment


        • #5
          Re: petegem vs hamme u13

          geen probleem hoor Gregory, uw upgrade mag gerust blijven staan, oogt in ieder geval 'frisser' dan mijn versie! Bedankt

          Comment


          • #6
            Re: petegem vs hamme u13

            Zie mijn opmerking mbt. de Spider4Express calibratie, jouw foto's zijn hier terug licht. De update van Gregory ziet er veel beter uit qua licht en contrast.
            Als je echt die kleurafwijking hebt in je ogen misschien ook eens denken aan calibratie van je scherm. (of van je ogen, hahaha, grapje hé)

            Comment

            Working...
            X