Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Instelling voor korte preview na het nemen van een foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Instelling voor korte preview na het nemen van een foto

    Ik heb m'n vrouw even de camera laten gebruiken en na het nemen van een foto krijg ik niet meer de normale after shot display te zien.
    Voorheen kreeg ik gewoon de foto, nu zie ik de foto kleiner met de rgb histogrammen.
    Hoe zet ik dat terug normaal. Ik vind het niet in de handleiding terug.

  • #2
    Re: Instelling voor korte preview na het nemen van een foto

    Gevonden. Blijkbaar kan je dat instellen via het bekijken van de foto's op het toestel. Ik gebruik dat nooit dus nog nooit op gelet.

    Comment


    • #3
      Re: Instelling voor korte preview na het nemen van een foto

      Als uw vrouw de camera uitzet, zou je dan weten hoe hij aan moet??

      Comment


      • #4
        Re: Instelling voor korte preview na het nemen van een foto

        Begrijp je zinnetje niet. Zal wel grappig bedoeld zijn.
        Ik heb m'n instellingen en de zaken die ik veel gebruik maar er zijn nog een hoop instellingen die ik niet gebruik.
        Als er dan iets niet klopt aan m'n settings, dan kan ik ze aflopen maar als 't dan nog niet lukt, 't ja, dan moet ik ook eens zoeken.
        Ik veronderstel dat jij de volle 100% van de mogelijkheden van je camera gebruikt dan. Ik niet
        Zoals die preview. Ik vind dat zelf waardeloos, daar heb ik een computer voor.

        Comment


        • #5
          Re: Instelling voor korte preview na het nemen van een foto

          Als er iets mis is met je foto dan kan je histogram je veel tonen, de uiterst linkse kant zijn de donkere tonen, rechts de lichte, lopen die tegen de kant aan, dan riskeer je onder of overbelichting waarbij delen van de foto niets meer van detail bevatten...
          Nu je het weet zitten kan je het soms inzetten om je te behelpen

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
          portfolio en workshops:
          https://www.bennybulke.com/

          Comment


          • #6
            Re: Instelling voor korte preview na het nemen van een foto

            Oorspronkelijk geplaatst door chubby Bekijk bericht
            Begrijp je zinnetje niet. Zal wel grappig bedoeld zijn.
            Ik veronderstel dat jij de volle 100% van de mogelijkheden van je camera gebruikt dan. Ik niet
            Ik gebruik bijna niets van de mogelijkheden van mijn toestel. En ken zeker alle settings en functies niet maar sommige dingen zijn basiskennis van een toestel. Er kunnen veel dingen zelf gevonden worden met een beetje nadenken, en al eens een ander knopje te proberen. Als het echt niet lukt kun je ook nog altijd uw toestel eens resetten en dan zijn de meeste functies terug zoals ze voorheen waren.

            En ja dat was grappig bedoeld, net zoals jou vraag was vermeld tenminste over welk toestel het gaat

            Comment


            • #7
              Re: Instelling voor korte preview na het nemen van een foto

              Klopt heb ik vergeten in m'n irritatie omdat ik 't niet vond
              Niets van de mogelijkheden gebruiken is wel weinig natuurlijk maar als het toestel doet wat het moet doen, is het genoeg.
              Een reset, daar wou ik niet doen omdat ik alles goed had ingesteld. Dat is altijd m'n laatste redmiddel.

              @bulke
              Bedankt voor de info

              Comment

              Working...
              X