Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 500 mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 500 mm

    Wat zou hier niet aan kloppen

    Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900

  • #2
    Re: Sigma 500 mm

    Mooie prijs in ieder geval. Gewoon zelf naartoe gaan, dan kan je het nog bekijken. Zowiezo niet laten opsturen.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 500 mm

      Oorspronkelijk geplaatst door kaiman Bekijk bericht
      Wat zou hier niet aan kloppen

      http://link.marktplaats.nl/m1020767426
      De prijs of de gesteldheid van het objectief. Te mooi om waar te zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 500 mm

        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
        De prijs of de gesteldheid van het objectief. Te mooi om waar te zijn.
        tenzij het iemand is die hem zelf 2dehands gekocht heeft....
        Of snel cash nodig heeft....
        Maar eerlijk gezegd dan laat ik liever eerst men pink afzetten :-p
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 500 mm

          Dat dacht ik ook denk dat het objectief niet goed meer werkt. Zal ff een mail sturen
          Volgens de advertentie heeft hij hem nieuw gekocht
          Last edited by kaiman; 14 februari 2016, 12:21.
          Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900

          Comment


          • #6
            Re: Sigma 500 mm

            conditie is gebruikt wss bedoeld verkoper als in van een statief gevallen en de berg afgerold tot tegen een rots. Als er niets defect is wel een koopje
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: Sigma 500 mm

              Je ziet er soms wel goede foto's van maar als je voor hetzelfde geld een nieuwe 150-600 C kan kopen met stabilisatie kan hij er moeilijk meer voor vragen.
              Er is vooruitgang in middellange tele's, zie ook de 200-500 van Nikon.
              Zie of je er een test van vindt om te vergelijken.

              Of je in een korte tijdspanne kan controleren of er niets aan is ?
              Nog te duur voor een gok, je zal op vertrouwen moeten rekenen.

              Comment


              • #8
                Re: Sigma 500 mm

                Ik heb deze lens zelf ooit nog gehad maar dan voor Canon , optisch was die lens in vergelijking met een Nikon of Canon prime 500F4 niet echt werelds te noemen , ik ben dan ook naar verloop van tijd naar de originele Canon versie over gestapt.
                Mijns inziens kan je nu net zo goed de huidige 150-600 kopen wat je denk ik betere foto's gaat opleveren... los daarvan blijft de vraagprijs wel heel laag maar eerlijk gezegd zou ik voor zo'n lens anno 2016 ook niet veel meer dan 1200 euro ofzo bieden... Die generatie Sigma's is niet direct meer te vergelijken met deze van vandaag.
                1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                Comment

                Working...
                X