Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brug aan de Nete.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Brug aan de Nete.






    De tijdelijke nieuwe Bailey brug over de Nete aan het 't Schipke.

  • #2
    Re: Brug aan de Nete.

    De kleuren, de scherpte, de lucht... allemaal netjes gedaan maar de compositie kan beter.
    Hett beeld lijkt me in tweeën verdeeld: links is dat afgesneden huis, rechts heb je die brug die ook afgesneden lijkt met daartussenin de Nete.

    Comment


    • #3
      Re: Brug aan de Nete.

      Hoog water aan t'schipke, mooie foto maar volg voorgaande. is bijna aan mijn deur.

      Groeten
      Herman
      Groetjes, Herman.
      Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

      Comment


      • #4
        Re: Brug aan de Nete.

        Redelijk moeilijke compo gekozen Francis, en toch heeft het wel iets op deze menier

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Brug aan de Nete.

          Ik dacht ook eerst dat de compositie beter kon, en waarschijnlijk is het ook wel mogelijk, maar een moment als dit moet je koesteren want die foto verteld heel veel.
          Het licht, de kleuren, de scherpte en vooral de achtergrond maakt dat deze foto bijzonder goed geslaagd is.
          Echter, ik zou met "Vervormen" in Ps het huis recht zetten. Maar voor de rest niks aan veranderen de foto is daarom te mooi.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X