Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watch him sing and play the strings of his guitar alone in the bright spotlights glow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Watch him sing and play the strings of his guitar alone in the bright spotlights glow

    nog eentje van the johnny cash roadshow. Niet meteen mijn muziek maar wel een vriendelijke, vrolijke bende in de backstage.

    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

  • #2
    Re: Watch him sing and play the strings of his guitar alone in the bright spotlights

    technisch mooi beeld...
    Kleuren zitten goed, scherpte is super, belichting is mooi (en ik vloek steeds op rood licht)
    Maar het moment kan mij niet bekoren... Ik krijg het gevoel dat hij gewoon aan het soundchecken is...
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: Watch him sing and play the strings of his guitar alone in the bright spotlights

      Weer alles mooi onder controle, en mooi afgewerkt. Hij lijkt hier wel niet deel uit te maken van een 'vrolijke' bende. Ik volg Appelboom dus wel wat.

      Comment


      • #4
        Re: Watch him sing and play the strings of his guitar alone in the bright spotlights

        ja klopt qua expressies. Net og eens door heel de show doorgebladerd en hij lacht wel geteld 3 keer maar telkens met slecht licht enzo. vond eens beetje dromerige melangolische blik als deze nog wel passen met een degelijke titel.
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: Watch him sing and play the strings of his guitar alone in the bright spotlights

          Mooie belichting en een goede compositie. De serieuze blik kan wel vind ik want niet iedere groep of muzikant staat te springen op het podium. Groetjes Johan

          Comment

          Working...
          X