Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het is zover, ik ga een Nikon D70 kopen!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het is zover, ik ga een Nikon D70 kopen!

    Na 100 vragen, 50 threads, een grote dosis dpreview EN mijn 300D die van papa is gewisseld heb ik de stap gezet en een D70 besteld bij Action Shop in Vilvoorde. Ze hadden er een demo-model uitgestald staan maar heb besloten geduldig te zijn en te wachten op een nagelnieuw, nog-nooit-door-honderden-klanten-bepoteld machientje.

    Hoelang de bestelling op zich zal laten wachten is nog wel de vraag... Ik hoop alleszins dat ze me geen 2 weken gaan laten wachten
    Last edited by Gégé; 7 september 2004, 02:12.
    450D en wat prullen

  • #2
    Re: Het is zover...

    -----

    Comment


    • #3
      Re: Het is zover...

      En raad is wie den nieuwe papa van de 300D is...gniffel gniffel
      Haai8 natuurlijk

      Ik ga mijnen A80 wel nie wegdoen na wijze raad van forumleden hier...ik hou hem als ik met de motor ga rijden en de 300D is voor het andere werk.

      Nu nog leren deftige kiekjes te maken...

      @GéGé => alvast véél succes én geduld met den D70 hé !!!
      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

      Comment


      • #4
        Re: Het is zover...

        Beiden veel plezier toegewenst met de nieuwe aanwinst...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Re: Het is zover...

          En zo beleeft iedereen plezier met prachtig materiaal...

          Hopelijk moet je niet lang wachten op de D70... we hebben zelf anderhalve maand zitten wachten op Ultra II's Met een 256 MB kaartje alleen was het snel gedaan met de D70.... De D70 was er gelukkig snel

          Haai8: slimme beslissing, een vriend van me heeft zijn Ixus 400 verkocht en zijn Fuji S609Z gehouden toen hij een D70 kocht.... die beklaagd zich het zo erg dat hij overweegt om een Ixus 500 terug bij te kopen!

          Comment


          • #6
            Re: Het is zover...

            Van harte en veel plezier met je nieuwe aanwinst. Een demo kan ook gewoon een paar maanden onberoerd in een vitrinekast staan en gewoon nieuw zijn, maar een D70 ............ is zeker minimaal honderden keren in 'vreemde' handen geweest.

            Goede keus!

            met groet

            Chris
            NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

            Comment

            Working...
            X