Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Côte d'Albâtre

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Côte d'Albâtre

    Een klassieker


  • #2
    Re: Côte d'Albâtre

    Ik meen me te herinneren dat mijn vrouw en ikke ooit op die plaats bijna verdronken zijn. Dat is toch tussen cap griz nez en blanc nez ? Beetje sjans gehad toen.

    Ik vind de kleuren dik ok, maar had in dit geval best gedurfd om de linker en de rechterkant even breed te maken. het beetje gras uit de voorgrond hoeft ook niet voor me.


    PS.
    gelieve als ik de enige zou zijn die commentaar geef de foto niet te verwijderen. dank U bij voorbaat.
    Hier bij SC komen de commentaren iets trager op gang dan wat jij gewend bent, er zit hier niet zoveel volk als bij de beginners.

    Geduld is de moeder van de porseleinenkast.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Côte d'Albâtre

      Voor mij volledig geslaagd zo, ben er zelf nog niet geweest maar krijg door deze opname wel de indruk dat het toch wel heel hoog is
      Met een persoon erbij kon je nog beter vergelijken uiteraard
      Veel structuur in de rotsen, prima vastgelegd

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Côte d'Albâtre

        Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
        Ik meen me te herinneren dat mijn vrouw en ikke ooit op die plaats bijna verdronken zijn. Dat is toch tussen cap griz nez en blanc nez ? Beetje sjans gehad toen.
        heb het even opgezocht, en ik ben mis. dit ligt veel meer naar het zuiden. sorry, maar ik moest met die opkomende zee onherroeperlijke denken aan die vermaledijde dag.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Côte d'Albâtre

          Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
          Ik meen me te herinneren dat mijn vrouw en ikke ooit op die plaats bijna verdronken zijn. Dat is toch tussen cap griz nez en blanc nez ? Beetje sjans gehad toen.

          Ik vind de kleuren dik ok, maar had in dit geval best gedurfd om de linker en de rechterkant even breed te maken. het beetje gras uit de voorgrond hoeft ook niet voor me.


          PS.
          gelieve als ik de enige zou zijn die commentaar geef de foto niet te verwijderen. dank U bij voorbaat.
          Hier bij SC komen de commentaren iets trager op gang dan wat jij gewend bent, er zit hier niet zoveel volk als bij de beginners.

          Geduld is de moeder van de porseleinenkast.
          Het is in de gemeente Les Petites Dalles of in Les Grandes Dalles... ik wil er van af zijn, zéker één van beide, maar ze liggen dan ook zo dicht bij elkaar hé.
          Mocht je er ooit naar toe gaan, wij logeerden in het "Sissi kasteel"... en ook reeds in Le relais des Dalles (nóg beter eten dan bij Sissi ) beide op een steenworp van elkaar gelegen in Sassetot-le-Mauconduit , echt twee aanraders.
          Meteen een beetje Tripadvisor in beoordeling .
          Last edited by Guest17; 8 februari 2016, 15:28.

          Comment


          • #6
            Re: Côte d'Albâtre

            Heel mooi, maar jammer genoeg over-verscherpt (of is het de clarity schuiver). Ondermeer en mooie opname zonder teveel manipulatie.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: Côte d'Albâtre

              Imposante rotswand, zo ! Het plukje gras zorgt m.i. juist voor een beetje idee van de grootte.
              Kleuren en detail komen goed naar voren, maar het moment van de dag zorgt voor een iets te hard contrast.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Côte d'Albâtre

                mij lijken ze hoger zonder dat gras, maar dat is misschien omdat ik rotsklimmer ben (geweest ben, voor de moment).
                Deze rotsen zijn wel absoluut niet klimbaar, veel te brokkelig en te veel bazar die naar beneden valt. levensgevaarlijk.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Côte d'Albâtre

                  Mijn eerste indruk was : nogal strak ingekaderd
                  maar eigenlijk onderstreept dat dan weer het imposante ! knap
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Côte d'Albâtre

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    Mijn eerste indruk was : nogal strak ingekaderd
                    maar eigenlijk onderstreept dat dan weer het imposante ! knap
                    kan het niet beter verwoorden ,prachtig

                    Comment


                    • #11
                      Re: Côte d'Albâtre

                      Indrukwekkend. Misschien zou ik het gras vooraan wegcroppen, maar misschien ook niet.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Côte d'Albâtre

                        Het beeld moest even op me inwerken ook...Mijn eerste gedachte was ook, zou iets meer ruimte links willen zien...Maar inderdaad door deze inkadering komt de rotswand wel heel impossant over....Knap beeld..
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Côte d'Albâtre

                          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                          Het beeld moest even op me inwerken ook...Mijn eerste gedachte was ook, zou iets meer ruimte links willen zien...Maar inderdaad door deze inkadering komt de rotswand wel heel impossant over....Knap beeld..
                          Ik volg wat Jos hier neerpende. Indrukwekkend beeld wat mooi de grote en hoogte weer geeft.

                          Gr, Daniel.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Côte d'Albâtre

                            ik ben ook niet zot van het gras vooraan...
                            voor de rest ziet deze er wel ok uit...
                            Djivan banned?
                            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                            Freelance bedrijfsfotograaf
                            klikerdeklik hier voor mijn website!

                            Comment

                            Working...
                            X