Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Senn.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Senn.

    Goeiemorgen !!



    grote versie

    Groetjes en een fijne week,
    Jill.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: Senn.

    Engeltjes bestaan ; Jill fotografeert ze ! :-)
    Dit is werkelijk het ideale kleuren palet hiervoor Jill ! Super .
    Grtn Thierry

    Comment


    • #3
      Re: Senn.

      weer zo mooi. Heb je eigenlijk veel werk in nabewerking voor zoiets? Online lees je al wel eens dat newborn vrij veel huidbewerking vraagt, klopt dit ?
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Senn.

        Bedankt Thierry en Unalom.

        Ik gebruik eerst Frequency Separation voor de huid, waaronder ik wat pukkeltjes wegneem. Dat is 1 minuut werk (zit al in mijn vingers misschien)
        Verder een gradient filter waar ik baby weer van uit brush.
        Als je sooc goed is heb je buiten de huid niet veel werk, (ook dat is vrije keuze natuurlijk) alles wat je aan je foto verder doet is smaak in mijn ogen.
        Soms gooi ik er nog een mini action overheen die bestaat uit twee kleine laagjes, waaronder een filter, de andere weet ik niet hoe het heet, zorgt er bv voor dat de kleuren wat frisser worden en iets lichter.

        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Senn.

          Prachtige foto Jill.
          Ook de pose is weer top.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: Senn.

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Bedankt Thierry en Unalom.

            Ik gebruik eerst Frequency Separation voor de huid, waaronder ik wat pukkeltjes wegneem. Dat is 1 minuut werk (zit al in mijn vingers misschien)
            Verder een gradient filter waar ik baby weer van uit brush.
            Als je sooc goed is heb je buiten de huid niet veel werk, (ook dat is vrije keuze natuurlijk) alles wat je aan je foto verder doet is smaak in mijn ogen.
            Soms gooi ik er nog een mini action overheen die bestaat uit twee kleine laagjes, waaronder een filter, de andere weet ik niet hoe het heet, zorgt er bv voor dat de kleuren wat frisser worden en iets lichter.

            leuk dat je dit even deelt. Lijkt nog wel mee te vallen maar ik doe wel langer over Fs. Of mss hebben mijn modelen meer weg te werken dan een baby
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: Senn.

              Ik hou niet van babyfotografie, maar ik moet toegeven, dit is gewoon enig.

              Comment


              • #8
                Re: Senn.

                Een mooie foto met een gevoelige sfeer.
                De pose van de baby is een pluspunt aan dit beeld.

                Comment


                • #9
                  Re: Senn.

                  Dank je wel iedereen!
                  FayLyxx, pose vloeit voort uit deze voorgaande pose : (baby zit niet alleen zo, samensmelting van twee foto's.)

                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Senn.

                    zalig kopie mooi en zacht weergegeven. Dit wordt een dagdromertje

                    Comment


                    • #11
                      Re: Senn.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                      Ik hou niet van babyfotografie, maar ik moet toegeven, dit is gewoon enig.
                      schoontje
                      My Website : http://www.ineedair.org
                      Music / Painting / Motion Graphics / Image
                      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Senn.

                        prachtig!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Senn.

                          Amaai, merci allemaal, had niet gedacht die pose in de smaak ging vallen.
                          facebook
                          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Senn.

                            dit doet anne geddes niet beter, laat me heel eerlijk zijn. Dit is MASTER work...
                            alles klopt hier foto 1 teer en fragile.... "do not touch i am sleeping but go ahead and take the shot"
                            ik ben fan..
                            proficiat met je foto's die ik als een kunst beschouw...

                            oep zen aantwaerps "der kunne der veel een puntje on zoaighe"
                            vlaams diepe buiging chapeau

                            ikzelf hou van redelijk donkere foto's wat "not done" is voor new borns... bedankt voor je toelichting...
                            geeft me ook wat inspiratie...

                            Mvg

                            Bert
                            Last edited by Bert Janssens; 11 februari 2016, 18:41.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Senn.

                              Bert, ik val om, wat een complimenten!
                              Bekijk zeker eens mijn fb. (link in handtekening)
                              Bedankt voor je woorden, doen enorm deugd, ik heb vaak gemerkt dat 'bd-leden' mijn foto's niet altijd smaken, deze foto precies wel, dus dat is enorm leuk als ik bedenk ik al heel hard geknokt hebt om zover te staan in mijn werk met newborns...
                              Ik startte hier ooit met overdreven verscherpte foto's enz...
                              facebook
                              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                              Comment

                              Working...
                              X