Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lyme Regis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Lyme Regis

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Lyme Regis

    Aparte opname met een redelijk harde omzetting, maar dat zie ik wel graag
    De lamp is nogal prominent maar zal je hoofdonderwerp zijn vermoed ik
    Met dat gegeven vind ik de linkerkant dan wat te druk
    Kon je de bovenkant van de lamp niet rechttrekken Kurt ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Lyme Regis

      ik persoonlijk ben niet zo enthousiast.

      de afwerking is mij een beetje te hard en ik zie geen relatie tussen de lamp en de achtergrond links.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Lyme Regis

        Afwerking is zeker geen allemans vriend, maar een keer lekker "spelen" moet kunnen !
        De compo is inderdaad het struikelblok, en vooral de donkere hoek, links.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Lyme Regis

          Ik moet m'n voorgangers een beetje bijtreden.
          Ik zie ook een witte lijn rond de lamp. Die lamp is wel super fotogeniek! Was het geen optie om de lamp links in beeld te plaatsen en zo een stuk van het landschap rechts mee op de foto te zetten?
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Lyme Regis

            Speciale bewerking, niet direct mijn smaak.
            Ik kan goed begrijpen dat je aan dergelijke lamp niet voorbij kan
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Lyme Regis

              Smaken verschillen, want ik vind de afwerking/omzetting echt geweldig...
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Lyme Regis

                Mooi onderwerp, de afwerking kan ik wel smaken. De compositie met de lamp helemaal rechts en een interessante achtergrond helemaal links vind ik een beetje vreemd.

                Comment


                • #9
                  Re: Lyme Regis

                  Het doet me deugd dat Jos het helemaal ok vind maar ik ben blij met jullie eerlijke commentaar
                  Voor mij klopt de foto ook echt met verschillende aandachtspunten die van voor naar achter lopen. Wellicht voor mij evidenter bij elkaar passen omdat ik zelf in Lyme Regis was, de retro lamp en oude kadewal geven eigenlijk wel een goed beeld van Lyme. Ik kan me wel voorstellen dat er misschien te veel te zien is dat beter in twee afzonderlijke beelden gesplitst had kunnen worden.
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment

                  Working...
                  X