Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

na het schuim heb je een spons nodig !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] na het schuim heb je een spons nodig !

    dank om te kijken

  • #2
    Re: na het schuim heb je een spons nodig !

    Prachtig standpunt, waardoor er een lijnenspel is ontstaan waar ik jaloers op ben. (in de goede zin van het woord)
    De lange sluitertijd zorgt voor een mooi luchie. Valt vanaf een natte zanderige bodem nog wel eens tegen.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: na het schuim heb je een spons nodig !

      Prachtig lijnenspel
      Ik zou er tot op heden nooit aan gedacht hebben zoiets in die richting te fotograferen
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: na het schuim heb je een spons nodig !

        Hele mooie lucht heb je hier verkregen
        De grote versie komt beter tot z'n recht

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: na het schuim heb je een spons nodig !

          echt een mooi uitgewerkte foto ! die lijnen, de lucht, de horizon, de spons. ferm.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: na het schuim heb je een spons nodig !

            mooi lijnenspel, prachtig die kleurrijke spons
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: na het schuim heb je een spons nodig !

              mooi patrick
              en spons ligt er helemaal op z'n plaatst
              dit zijn dingen de fotografie zo interessant maken aan de kust je weet nooit wat je er tegen zal komen
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: na het schuim heb je een spons nodig !

                Super goed, die spons maakt het helemaal af. (horizon staat wel niet helemaal recht denk ik?)

                Comment


                • #9
                  Re: na het schuim heb je een spons nodig !

                  Perfect gebruikt gemaakt van alle aanwezige lijnen hier...Kijkt heerlijk weg deze foto...
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: na het schuim heb je een spons nodig !

                    Weer eentje waar ik graag naar kijk Patrick. Het wolkendek, afgekalfde duinen, het terugvloeien naar de zee alles klopt bij deze.
                    Mooi detail in de voorgrond maar ik twijfel of ik op 1/4 van links in de duinen een foutje zie of is het gezichtsbedrog van mij.

                    Gr, Daniel.

                    Comment


                    • #11
                      Re: na het schuim heb je een spons nodig !

                      Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                      Weer eentje waar ik graag naar kijk Patrick. Het wolkendek, afgekalfde duinen, het terugvloeien naar de zee alles klopt bij deze.
                      Mooi detail in de voorgrond maar ik twijfel of ik op 1/4 van links in de duinen een foutje zie of is het gezichtsbedrog van mij.

                      Gr, Daniel.
                      Daniel, is het die wazige vlek die je bedoeld? ja ik weet het ,heb het niet proberen te camoufleren maar was een vlek op de lens

                      Comment

                      Working...
                      X