Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sonos Play 1 - 3 - 5?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sonos Play 1 - 3 - 5?

    Ik overweeg de aankoop van een draadloze luidspreker, en mijn oog is gevallen op de producten van Sonos, nl. de Play 1, Play 3 en Play 5.
    Bedoeling is om muziek af te spelen via pc/smartphone/tablet en dan o.a. via Google Play Music, ik veronderstel dat dit perfect mogelijk is via de App van Sonos (helemaal zeker ben ik hier niet van, ik weet wel dat het werkt met Spotify maar dat heb ik niet).

    Ik vind het echter moeilijk om een keuze te maken tussen de 3 modellen. De Play 5 (is onlangs een nieuwe versie van gekomen) is het beste maar ook veruit het duurste. (579 euro)
    Ik kan moeilijk inschatten of ik ook tevreden zou zijn met een Play 3 (349). Of een tweedehands Play 5 (oude versie), ik weet niet of het verschil tussen de eerste en tweede versie van de Play 5 groot is (vooral qua geluidskwaliteit dan).

    Iemand die dit systeem gebruikt en goede raad kan geven?
    Alvast bedankt!
    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...
Working...
X