Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emily

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Emily

    Homeshoot met Emily.
    Lens: Tamron 90mm.
    Licht: 1 flitser gericht op de zijmuur (linkerzijde), 1 flitser met SMDV-speedbox (rechterzijde).

    Alvast dank voor jullie opmerkingen en commentaren.

    www.guydewestelinckfotografie.be

  • #2
    Re: Emily

    Ik vind hier alles mooi behalve de huidbewerking . "In deze resolutie " lijkt het plastiek. Ik zou het geelkanaal wat terugschroeven maar da's iets heel persoonlijk.

    Comment


    • #3
      Re: Emily

      cool. voor mij stoort die afgesneden elleboog wel.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Emily

        Van Flair tot vogue worden er armen voeten benen zelfs in het hoofd gesneden
        wat mij betreft Guy heb je hier een Monsterplaat neer gezet maar dan in de goede betekenis van het woord

        Comment


        • #5
          Re: Emily

          Coole foto... mij stoort het geelkanaal zeker niet, past heel goed in het totaalbeeld... belichting is ook super (voor zover ik dit kan beoordelen )

          Comment


          • #6
            Re: Emily

            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            Van Flair tot vogue worden er armen voeten benen zelfs in het hoofd gesneden
            wat mij betreft Guy heb je hier een Monsterplaat neer gezet maar dan in de goede betekenis van het woord
            Kan best zijn maar daarom moet ik hetnog niet geweldig vinden eh[emoji1] . Als alles wat de boekskes doen de norm zijn het zou er nogal uit zien
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: Emily

              Knappe foto knap model...

              Comment


              • #8
                Re: Emily

                Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
                Kan best zijn maar daarom moet ik hetnog niet geweldig vinden eh[emoji1] . Als alles wat de boekskes doen de norm zijn het zou er nogal uit zien
                Dat is inderdaad zo, niemand hoeft het mooi te vinden, da's smaak en goesting.
                Maar een norm is het wel, altijd geweest en zal het altijd zijn.
                Niemand wordt vet betaald voor platen die niet in de mode zijn en niet goed zijn van kwaliteit.

                Ik volg hier dus zonder twijfel Jeannot zijn stelling, dit is een plaat van uitzonderlijk hoog niveau op alle vlakken !
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #9
                  Re: Emily

                  ik beoordeel altijd vanuit mijn smaak. om me als een kenner voor te doen weet ik nog veel te weinig van fotografie. bedoel ook niet dat deze plaat niet top is. Ik zie gewoon liever vrouwen met alle ledematen er aan ik wou dat ik dit niveau ook kon, poste ik er eentje met
                  A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: Emily

                    Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
                    Kan best zijn maar daarom moet ik hetnog niet geweldig vinden eh[emoji1] . Als alles wat de boekskes doen de norm zijn het zou er nogal uit zien
                    Nu wel, maar ik had je niet geciteerd denk ik toch
                    Was enkel mijn mening en hoe ik foto's van dit kaliber tegen kom in Magazines.
                    Wel het citaat "als alles wat de boekskes doen de norm zijn het zou er nogal uit zien"
                    Kijk, ik weet niet hoe lang je hier al op BD bent, maar ik geef even mee
                    dat alles wat hier in de lange tijd dat ik hier zit al aan gelal voorbij kwam
                    maakt dat het er heden belangen niet meer zo fraai uit ziet als dat het hier ooit was
                    en dan was hier nooit deze samenvoeging van modellen, mensen en street in een blok samen gekomen.
                    Wat ik persoonlijk jammer vind.
                    Pas op ik hou van street, en andere fotografie maar imo horen ze niet samen in een vakje te staan.
                    BD heeft zo een mooie momenten gekend, ik hoop dat dit ooit nog eens terug komt......

                    Comment


                    • #11
                      Re: Emily

                      zo lang ben ik hier nog niet en zo lang zit ik nog niet aan de camera(verslaving). Ik heb pas in 2012 mijn eerste digitaal toestel gekocht, daarvoor was't een analoge compact voor dronken metalconcerten .
                      IK kijk steeds met bewondering naar dit soort foto's. Beetje zoals jou werk wat ik goed bedoelt omschrijf als high end boekskes van bij de kapper Wat ik me wel steeds afvraag bij dit soort fotografie is hoe een onbewerkte versie er uitziet. Want als je op het net soms ziet wat ze er in post allemaal moeten aan doen. Je moet al een stevige photoshop wizard zijn tegenwoordig.

                      Maar ik snap wel het punt dat je wil maken, en volg ook wel ivm street en model onder elkaar.
                      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                      Comment


                      • #12
                        Re: Emily

                        Dank aan iedereen voor de fijne commentaren en kanttekeningen.
                        www.guydewestelinckfotografie.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Emily

                          dit is nu wat men vroeger op de vliegtuigen schilderde en nog denk ik ..
                          mooie hoor ..
                          Mvg

                          Bert

                          Comment

                          Working...
                          X