Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tom Boonen & Friends

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Tom Boonen & Friends

    Tom Boonen & Friends by Leo Van Cleemput, on Flickr

  • #2
    Re: Tom Boonen & Friends

    ik hou hier niet zo van, dat gedeeltelijk omzetten in zwartwit. Hoewel ik zelf ook ooit gedaan heb. Ik vind het meestal beter werken als er 1 onderwerp in kleur blijft, maar dan nog spreekt het mij niet zo vaak aan. En als je zoiets maakt dan moet je het onderwerp zeer goed uitselecteren en dat is hier niet gebeurd, enkele renners hoofden zijn mee omgezet naar zwartwit. Waren de kkleuren in het publiek te druk?

    Comment


    • #3
      Re: Tom Boonen & Friends

      Ik volg wat kawaracer hierboven heeft neergeschreven. Groetjes Johan

      Comment


      • #4
        Re: Tom Boonen & Friends

        toffe foto maar je bewerking is echt jakkes. Los van het feit dat het half kleur is, heb je het snel snel gedaan. Zo zijn er renners met een half zw, half kleur gezicht. Sommige in het publiek hebben dan weer gekleurde benen
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: Tom Boonen & Friends

          ik ben geen fan van de mix...
          Ik doe dit enkel als een klant dit echt vraagt en dan probeer ik het zeer subtiel te brengen...
          Hier is het verschil van zeer levendige kleuren (mss zelfs te levendig want het doet pijn aan men ogen) naar de grijze massa te groot...
          Als je wilt mag je altijd je origineel eens posten... ik weet mss wel iets leuk...
          þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
          Freelance bedrijfsfotograaf
          klikerdeklik hier voor mijn website!

          Comment

          Working...
          X