Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

300D is vandaag gekocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 300D is vandaag gekocht

    Heb vandaag de 300D kit gekocht bij top foto te Duitsland, de uitbater is 'een aangename verrassing' en ZEER scherpe prijzen !!!
    Daar enkel de kit op voorraad was en Ingo (uitbater) mij zei dat voor de prijs de bijgeleverde 18 55 lens zeer behoorlijk is.
    Ik ben nu wel van plan om kortelings een lens met wat meer zoom bereik te kopen, ik kan nu nog eens rustig uitkijken terwijl ik mijn nieuwe aanwinst beter leer kennen want ik ben nog maar een 'dummie' op fotogebied ...
    Alle tips zijn ZEER welkom
    Ik ben ook van plan om me nog een bijkomende kleine compacte camera aan te schaffen voor tijdens mijn vis excursies (meestal in Senegal) (ik ben hobby -visser), daar bij hele dag op boot, vuil, stof, plakkerig enz mijn 300D snel stuk zal zijn, hieraan wil ik max € 250 spenderen, ik dacht aan ééntje uit de Ixus serie, wat denken jullie hiervan ?
    groetjes

  • #2
    Re: 300D is vandaag gekocht

    Alvast veel plezier toegewenst met je cam en welkom hier...

    Voor de andere zaken zul je wel wat antwoorden krijgen
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: 300D is vandaag gekocht

      heeft ingo iets voorgesteld als opvolger voor je kitlens ?

      sigma

      canon

      tamron
      EOS 300D / REBEL kitlens + SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro SUPER + EF 50 MM 1.8 + SiGMA ef 500 super dg + BG-01

      Comment


      • #4
        Re: 300D is vandaag gekocht

        Van harte met je nieuwe aanwinst.

        Leuk is misschien ook het 300D forum voor je www.300d.nl
        Gr Motordigitaal
        www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

        Comment


        • #5
          Re: 300D is vandaag gekocht

          Ingo heeft gen voorstellen gedaan, ik heb er één niet naar gevraagd, twee, heden op maandag was er bijna niets in voorraad...
          Dank reeds voor jullie reacties

          Comment

          Working...
          X