Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Creative Edit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Creative Edit


    Blijkbaar ben ik de enige niet die zich wel eens laat vangen, al heb ik ondertussen wel mijn lesje geleerd.

    Cameraproducent Nikon heeft flink geblunderd. Het bedrijf had een amateurfotowedstrijd georganiseerd en koos als winnende inzending een getrukeerde foto. Een pijnlijk fout van het bedrijf, die leidde tot een storm van protest op sociale media... en een hele resem grappige reacties.




    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Creative Edit

    Tjah, het gebeurt alsmaar meer hoor
    Foto's van grote wedstrijden die bvb in scene zijn gezet ofwel geshopt zijn
    Uiteraard moeten we mee met de tijd en voor mij kan het wel als het mag uiteraard
    Duidelijk hier op het forum ook trouwens waar alsmaar meer geshopte opnames geplaatst worden, eigenlijk zou het erbij moeten vermeld worden maar waar trek je dan de lijn.
    Er zijn ook fotosites waar de geshopte opnames bijna de overhand beginnen te hebben.
    Tevens kan ik je video's tonen waar mensen opnames maken van wolven en lynxen als "wildlife" fotografie, net ervoor lopen de begeleiders er nog mee aan de lijn of zitten de dieren nog in een bench

    In ieder geval knap opgemerkt van die personen

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Creative Edit

      Dit is zo overduidelijk geshopt... Die heeft niet eens de moeite gedaan om het vliegtuig uit te snijden van zijn achtergrond. Verkleinen, effe roteren en plak
      FLICKR PHOTOSTREAM
      Just try to comprehend that which you'll never comprehend

      Comment

      Working...
      X