Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij Grip d3300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterij Grip d3300

    Zou deze ook voor de d3300 werken?
    Op coolblue vernoemen ze het model er in maar daar heb ik geen korting voor, op a&c wel.

    hier de link. https://www.artencraft.be/nl/jupio-b...00--d320-93970

  • #2
    Re: Batterij Grip d3300



    Werkt als een soort afstandsbedieningknop. Geen draaiknopje om instellingen te veranderen.
    Geen idee of het interessant is.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Batterij Grip d3300

      ik snap helemala niet wat je bedoelt, het is toch gewoon een batterygrip? voor extra batterijen en een portretknop? afstandsbediengknop is toch een extratje?

      Comment


      • #4
        Re: Batterij Grip d3300

        De D3x00 en D5X00 reeks zijn door nikon niet voorzien om een extra grip te krijgen. Een 'echte' grip heeft contacten die de ontspanknop aanstuurt, maar ook draaiwieltjes om diafragma enzo te veranderen.

        Dit soort grip maakt contact met de camera zoals een afstandsbediening contact maakt. Bij vorige modellen moest je zelfs een kabeltje van de grip naar de camera brengen.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Batterij Grip d3300

          Oorspronkelijk geplaatst door Stijnn Bekijk bericht
          ik snap helemala niet wat je bedoelt, het is toch gewoon een batterygrip? voor extra batterijen en een portretknop? afstandsbediengknop is toch een extratje?
          Ik koop de grip alleen om de camera in de porttretstand beter te kunnen bedienen, dat extra accuutje is toch een extratje. Dat extra batterijtje kun je toch ook gewoon in je broekzak stoppen.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X