Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Last shot.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Last shot.

    Even een woordje bij de foto.Het geheel is in scene gezet,de spuit bijvoorbeeld gebruik ik om mijn elektronische sigaret te vullen maar hier heeft ze een andere functie...
    Het geheel stelt een spuitset voor zoals druggebruikers deze ook hebben;natuurlijk een spuit,lepel en vuur om de heroïne te verhitten en op de achtergrond de papiertjes waarin het "spul" gevouwen zat(eerdere papiertjes worden vaak tot het laatste beetje afgeschraapt om nét iets meer te hebben.
    De titel verwijst naar een vaak steeds weerkerende belofte:"Dit word het laatste shot."
    De foto is scherpgesteld op de vlam,alsof ze genomen is vanuit het oogpunt van de spuiter die in de vlam staart bij deze belofte,vlak voor hij zijn/haar flash krijgt.Alles daaromheen is dus bedoeld minder scherp.

    ISO 200:::F-8:::1/100sec.:::45mm.
    Last edited by yves wouters; 1 februari 2016, 10:56. Reden: info
    digitaal impressionist

  • #2
    Re: Last shot.

    Het is een goede foto ... misschien iets te "proper" voor het concept. Ik denk vooral aan de nette papiertjes in de achtergrond.
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: Last shot.

      Ik weet niet wat het licht op de achtergrond is maar doet me net denken dat een oude tv (diepe beeldbuis) met ruisbeeld wel zou passen.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Last shot.

        Minder uitleg, minder aanwezige handtekening zou de foto heel erg helpen. De foto moet het verhaal vertellen niet de fotograaf. Nu is het mysterische eraf.
        "The important thing is not the camera but the eye..............

        but the camera helps "

        Comment


        • #5
          Re: Last shot.

          Goed verhaal, goede foto, de scherpte ligt 'ergens', maar misschien niet waar je ze bedoelde.
          ...leeg...

          Comment

          Working...
          X