Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgekuist staat netjes.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opgekuist staat netjes.

    Het forum heeft een grondige opkuis gekregen zo te zien. (twas nodig )

    Vind het wel stukken beter nu met de grenzen tussen beoordeling en showcase die een beetje wegvallen want dat was soms wat bron van onrust.
    Ik hoop dat de meeste er geen gebruik van gaan maken om die voorvoegsels te gebruiken.

    Ale bon, wou maar zeggen dat het er nu proper uit ziet en jullie een goed werk hebben gedaan.

  • #2
    Re: Opgekuist staat netjes.

    Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
    Het forum heeft een grondige opkuis gekregen zo te zien. (twas nodig )

    Vind het wel stukken beter nu met de grenzen tussen beoordeling en showcase die een beetje wegvallen want dat was soms wat bron van onrust.
    Ik hoop dat de meeste er geen gebruik van gaan maken om die voorvoegsels te gebruiken.

    Ale bon, wou maar zeggen dat het er nu proper uit ziet en jullie een goed werk hebben gedaan.
    Waarom onmiddellijk aanzetten tot bewust verkeerd gebruik van de nieuwe regels ????
    Ik lees toch :

    ‘Fotobeoordeling’ en ‘Showcase’ werden samengebracht

    Wij merkten dat het onderscheid tussen ‘Fotobeoordeling’ en ‘Showcase’ voor velen tot verwarring leidt. We hebben daarom besloten telkens de beide onderverdelingen per thema samen te voegen.
    De eerdere ‘Showcase’ berichten en recente 'Fotobeoordeling' berichten blijven in het nieuwe forumdeel aanwezig, de oudere ‘Fotobeoordeling’ posts worden in het archief bewaard.

    De topic starter geeft aan door middel van een verplichte prefix aan wat zijn of haar bedoeling is met het delen van de foto:

    [OORDEEL] = “Ik vind dit zelf goede foto's, maar tips zijn altijd welkom”
    [SHOWCASE] = “Dit zijn mijn betere foto's, geniet ervan!”



    Het zou zo moeten zijn dat er geen topic kan gestart worden zonder het gebruik van de prefixen, indien dit niet zo is, dan is het een hiaat in vernieuwde software.

    Comment


    • #3
      Re: Opgekuist staat netjes.

      Ik vind de verandering ook positief.

      > aangenaam verrast, en dat mag gezegd!

      Comment


      • #4
        Re: Opgekuist staat netjes.

        ik vind het ook een hele verbetering ,denk ook dat de fotobeoordelers meer reacties en tips zullen krijgen

        Comment


        • #5
          Re: Opgekuist staat netjes.

          Helaas .. geen "vintage glass" onderdeel

          Comment


          • #6
            Re: Opgekuist staat netjes.

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Waarom onmiddellijk aanzetten tot bewust verkeerd gebruik van de nieuwe regels ????
            ...verplichte prefix...
            Je hebt gelijk. Ik heb het later pas gezien dat de regels mee aangepast zijn aan de nieuwe indeling.

            Mijn aanname was dus verkeerd.
            Vind het een beetje jammer dat het verplicht is. Ik zag het als een kans om wat losser met die harde regels om te gaan en zo wat minder gezeik te hebben.

            Los van deze vind ik het er wel beter op geworden dat het wat opgekuist is en er samenvoeging is want sommige onderdelen liepen leeg.

            Van mij mocht die beginnershoek er ook uit. Ik zie niet in waarom die niet per direct in het juiste onderdeel zouden mogen.
            En met regelmaat zie je daar zeer mooi platen.

            Naargja, het is als het is.

            Comment


            • #7
              Re: Opgekuist staat netjes.

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht


              Wij merkten dat het onderscheid tussen ‘Fotobeoordeling’ en ‘Showcase’ voor velen tot verwarring leidt.


              De topic starter geeft aan door middel van een verplichte prefix aan wat zijn of haar bedoeling is met het delen van de foto:

              [OORDEEL] = “Ik vind dit zelf goede foto's, maar tips zijn altijd welkom”
              [SHOWCASE] = “Dit zijn mijn betere foto's, geniet ervan!”
              Ik volg BuurmanBert wel een beetje dat het tegenstrijdig is?...

              Er wordt opgemerkt dat het tot verwarring leidt maar dan moet je wel verplicht ineens met een prefix toch de keuze maken?

              Comment

              Working...
              X