Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

teleconverter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • teleconverter

    ik zou binnen kort wel en teleconverter bij mijn fuji s5000 willen hebben maar wat is goed en wat niet wie kan mij aan wat links en prijzen helpen.

    Groeten Nico
    Flickr

  • #2
    Re: teleconverter

    2 goede voor op je S5000: de originele van Fuji (x1.5) en de Olympus B300 (en zijn vervanger)(x1.7).
    Ikzelf heb een hele tijd de Fuji op mijn S602 gebruikt: goede optische kwaliteit en geen lichtverlies... Geen vignettering meer vanaf +/- 1/3 ingezoomd.

    Er zijn nog andere, die soms ook een grotere multiplicator hebben en zelfs goedkoper zijn... Maar hier geldt zeker: je krijgt wat je betaalt....

    Prijzen vind je wel bij www.top-foto.de
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: teleconverter

      zijn er ook mensen met nederlandse site´s
      en meer info is ook wel welkom ben nog niet heel ervaren hier mee
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: teleconverter

        Misschien hier: http://www.d95.nl
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Re: teleconverter

          dankje die site had ik zlef ook al eens gevonden maar vond het er niet echt duidelijk met bestellen enzo

          heeft er mischien ook nog iemand foto´s met een telconverter op een s5000?
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: teleconverter

            Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong
            dankje die site had ik zlef ook al eens gevonden maar vond het er niet echt duidelijk met bestellen enzo

            heeft er mischien ook nog iemand foto´s met een telconverter op een s5000?
            Ik heb zelf bij foto Reuver (d95.nl) een Olympus converter gekocht voor op de S602. Ik woon er redelijk in de buurt dus ben hem zelf gaan halen. Ik ben heel positief zowel over de converter als over de man achter de website. Eventueel kan ik wel een keer een foto maken van de converter op de S602, is wel niet een S5000, maar geeft wel een idee. Laat maar horen.
            Groeten, Eric

            Nikon Coolpix 8800
            Fuji S602 Zoom

            Comment


            • #7
              Re: teleconverter

              ik zou het fijn vinden als je een foto voor mij maakt alvastbedankt.

              en als er nog mesen zijn met een s5000 met een teleconverter daar zou ik ook graag wel eens een foto van willen zien.
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: teleconverter

                Hallo, ik weet niet waar je vandaan bent maar ik heb zelf de groothoekconverter van Fuji en de teleconverter van Olympus.
                Als het mogelijk is kun je ze eens testen hoor, geen probleem.

                Groetjes, Jan.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: teleconverter

                  uit nederland en dan helemaal boven in Friesland het dorpje heerenveen
                  maar zou jij ook eens een foto voor mij willen schieten en bevalt de teleconverter je goed?
                  Last edited by nicodejong; 24 augustus 2004, 12:49.
                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: teleconverter

                    Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong
                    ik zou het fijn vinden als je een foto voor mij maakt alvastbedankt.
                    OK, niet zo'n hoogstaand plaatje, maar duidelijk genoeg denk ik. De camera zelf loopt tot en met de gekartelde ring. Dan volgt een adapterring en uiteindelijk de converter. Ik hoop dat het duidelijk genoeg is.

                    Over de kwaliteit van de foto's die je er mee kunt maken ben ik zeer positief.

                    Groeten, Eric

                    Nikon Coolpix 8800
                    Fuji S602 Zoom

                    Comment


                    • #11
                      Re: teleconverter

                      ok dankje
                      Flickr

                      Comment

                      Working...
                      X