Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

She's so sensual

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] She's so sensual


    De zw w versie ; http://s1165.photobucket.com/user/Th...?sort=3&page=1

    Even klikken op de foto , de exacte link doet het niet .
    Last edited by thierry ysebaert; 31 januari 2016, 09:33.

  • #2
    Re: She's so sensual

    Heb paar vraagjes, bemerkingen (ik ben zeker zelf geen pro hoor)

    Haar linkerarm steekt ze achteruit of heeft ze er effectief geen.. moest ze wel een arm hebben zou ik persoonlijk een iets andere pose hebben genomen voor die arm dat je weet dat hij er nog is? is wat mysterieus nu

    Op haar gelaat is net een donkere cirkel te zien vanop haar kin tot op haar kaaklijn en is ietwat ongelukkig naar mijn bescheiden mening.
    Je linkse licht had net iets meer voor je model gemogen voor mij he.. dan hadden haar lippen er iets meer uitgekomen.

    Ik vind het wel een mooie opname met enkele puntjes

    desondanks mooi gedaan hoor.
    vind de uitsnijding echt wel knap..
    hou hier wel van..



    Mvg

    Bert

    Comment


    • #3
      Re: She's so sensual

      Mooi meer moet dat niet zijn...

      Comment


      • #4
        Re: She's so sensual

        Oorspronkelijk geplaatst door Bert Janssens Bekijk bericht
        Heb paar vraagjes, bemerkingen (ik ben zeker zelf geen pro hoor)

        Haar linkerarm steekt ze achteruit of heeft ze er effectief geen.. moest ze wel een arm hebben zou ik persoonlijk een iets andere pose hebben genomen voor die arm dat je weet dat hij er nog is? is wat mysterieus nu

        Op haar gelaat is net een donkere cirkel te zien vanop haar kin tot op haar kaaklijn en is ietwat ongelukkig naar mijn bescheiden mening.
        Je linkse licht had net iets meer voor je model gemogen voor mij he.. dan hadden haar lippen er iets meer uitgekomen.

        Ik vind het wel een mooie opname met enkele puntjes

        desondanks mooi gedaan hoor.
        vind de uitsnijding echt wel knap..
        hou hier wel van..



        Mvg

        Bert
        Ja Bert , als je zo vrouwen zou proberen te versieren ; Hallo jonge dame , je kont is wat dik , je borsten wat zwaar en hoge hakken zou beter zijn want je beentjes zijn wat kort - maar verder zie je er echt prima uit hoor ! - succes verzekerd !

        "Desondanks" bedankt v h compliment op ' t einde :-)

        Grtjs Thierry

        Comment


        • #5
          Re: She's so sensual

          Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
          Ja Bert , als je zo vrouwen zou proberen te versieren ; Hallo jonge dame , je kont is wat dik , je borsten wat zwaar en hoge hakken zou beter zijn want je beentjes zijn wat kort - maar verder zie je er echt prima uit hoor ! - succes verzekerd !

          "Desondanks" bedankt v h compliment op ' t einde :-)

          Grtjs Thierry

          :-) :-) :-)

          voor mij is ie dik ok al zie ik ze liever in het vertrouwde Thierry-hoog-contrast-zwart-wit :-)

          grtz

          Nathan
          www.lensculture.com/nathan-verstraete

          Comment


          • #6
            Re: She's so sensual

            Ik bedoelde het zeker niet verkeerd hoor.. het is zeker een hele mooie hoor... maar op je zwart witte zie je het donkere gelaat.. en nogmaals knappe compo

            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: She's so sensual

              Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
              Ja Bert , als je zo vrouwen zou proberen te versieren ; Hallo jonge dame , je kont is wat dik , je borsten wat zwaar en hoge hakken zou beter zijn want je beentjes zijn wat kort - maar verder zie je er echt prima uit hoor ! - succes verzekerd !

              "Desondanks" bedankt v h compliment op ' t einde :-)

              Grtjs Thierry
              en ik vind, sorry, de achtergrond een beetje te wit LOL
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: She's so sensual

                Maar door vrouwen te fotograferen alsof ze maar één arm hebben en door vouwen en rimpels in hun hals weer te geven op de foto ga je ook veel succes nodig hebben :-)

                Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                Ja Bert , als je zo vrouwen zou proberen te versieren ; Hallo jonge dame , je kont is wat dik , je borsten wat zwaar en hoge hakken zou beter zijn want je beentjes zijn wat kort - maar verder zie je er echt prima uit hoor ! - succes verzekerd !

                "Desondanks" bedankt v h compliment op ' t einde :-)

                Grtjs Thierry
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                Comment


                • #9
                  Re: She's so sensual

                  mss eens proberen , hallo jonge dame ik zie dat u kont nogal dik is en u ogen wat scheef maar dat photoshoppen we wel

                  ot: ik vind deze pose ok niet helemaal wat het moet zijn. op mijn scherm lijkt de witte achtergrond ook wat te overstralen in je model. er staan betere op je fotoemmer
                  A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                  Comment

                  Working...
                  X