Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Klein failliet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto Klein failliet

    En bericht in de Volkskrant meld dat de winkelketen Foto Klein failliet is. Volgens de Vakbond zijn alle 34 filialen van de keten gesloten.
    Een paar dagen geleden ben ik nog in een van hun winkels geweest, maar gelukkig niets gekocht.
    Foto Klein heeft ook een webwinkel dus opgepast geen cent aanbetalen.
    De eerste slachtoffers laten al van zich horen.
    Gedupeerde klanten van Foto Klein reageren verbijsterd op sociale media en bij het gesloten hoofdkantoor in Barendrecht. ''Ik had gisteren een televisie van 1500 euro gekocht en die zou vandaag afgeleverd worden. Vanmorgen belden de bezorgers dat er een probleem was'', aldus iemand op de stoep bij het hoofdkantoor.

  • #2
    Re: Foto Klein failliet

    Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    ...
    Een paar dagen geleden ben ik nog in een van hun winkels geweest, maar gelukkig niets gekocht.
    ...
    Deze reactie begrijp ik niet goed.
    Volgens mij had je beter iets gekocht, dan waren ze misschien net niet failliet gegaan...

    Comment


    • #3
      Re: Foto Klein failliet

      Ik heb geen glazen bol maar ik denk dat we binnen een paar jaar nog een Nederlandse fotozaak zullen kennen die een herstructurering zal doorvoeren.

      Comment


      • #4
        Re: Foto Klein failliet

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Ik heb geen glazen bol maar ik denk dat we binnen een paar jaar nog een Nederlandse fotozaak zullen kennen die een herstructurering zal doorvoeren.
        Ik denk dat u die zaak bedoelt met die grote slaphangende oren: daar heb ik minder vleiende ervaring mee, daardoor is het al jaren geleden dat ik in Turnhout kwam.

        Comment


        • #5
          Re: Foto Klein failliet

          Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
          Ik denk dat u die zaak bedoelt met die grote slaphangende oren: daar heb ik minder vleiende ervaring mee, daardoor is het al jaren geleden dat ik in Turnhout kwam.
          Inderdaad . Ik moest er eens passeren voor het werk en ging binnen voor het kopen van een lens coat dacht ik. Kreeg ik te horen van die verkoper dat dit niks voorstelde.
          Les geleerd en ga nu naar een echte fotozaak in Veldegem

          Comment

          Working...
          X