Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het begin van de falaises + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het begin van de falaises + up

    ook weer uit het archief
    Zou nu iets meer links willen laten zien maar misschien had ik toen een goede reden om het er niet bij te trekken. Vond hem toch nog de moeite om hier te plaatsen

    update


    origineel

    Last edited by K.photo; 31 januari 2016, 07:47.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Het begin van de falaises

    Mooi hoe de kalksteenrotsen verdwijnen zo in de mist, zeker in combinatie met de contrastrijke stenen in de voorgrond...Mooi geheel..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Het begin van de falaises

      wow. wat een mooi gedoessig lichtspel.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Het begin van de falaises

        Heel mooie compo Kurt en de mist werkt hier goed mee
        Door de omzetting is de vignet wel opvallender
        Mooie zachte omzetting maar toch ben ik benieuwd naar de kleurenversie hiervan

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Het begin van de falaises

          Heel mooie omzetting dit. De keuze voor z/w benadrukt de mysterieuze sfeer van de foto vind ik.
          Hoewel ik ook wel benieuwd ben naar de kleurenversie vind ik het ook leuk om dat aan de fantasie over te laten.
          Topfoto !
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

          Comment


          • #6
            Re: Het begin van de falaises

            Mooi hoor,
            mijn eerste blik zei mij wel "waarom niet de hele oever meegenomen", dan zag je nog beter het geleidelijke nevel-verloop maar daar zal je zoals je aanhaalt wel een goede reden voor gehad hebben
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Het begin van de falaises

              heel mooi, maar ik zou onderaan er nog een stuk afdoen, tot bijna net onder de rotsen, de aandacht gaat dan makkelijker van de voorste rotsen naar de krijtrotsen, ik blijf nu wat steken vooraan.
              natuurbeelden in zw zijn niet zo mijn ding, dus ben wel benieuwd naar de kleurenversie.
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: Het begin van de falaises

                Bedankt voor de reacties en suggesties.
                Wat jullie vraag naar de kleurenversie betreft ga ik moeten passen daar deze verloren is gegaan, het blijft dus een mysterie maar met wat fantasie...
                Wel even de suggestie van Kristof toegepast en dat geeft in het geheel een rustiger beeld.
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Het begin van de falaises

                  De up is inderdaad een rustiger beeld, maar ik blijf bij de eerste waar je net die mooie beweging van het water hebt onder de stenen..
                  Mvg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het begin van de falaises

                    Geen voorkeur voor 2 versies. Beiden mooi .
                    Vooral de beweging van het water en de mist, passen heel mooi bij elkaar.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het begin van de falaises

                      mooie foto ,al denk ik ook persoonlijk dat de kleurenversie waarschijnlijk het beter zou doen ,je hebt het zelf aangehaald en idd ik mis iets in linkse kant ,iets meer beeld zodat die hoek er bij was ,dat verstoord de rust in de foto wat ,sluitertijd vind ik heel goed gekozen .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het begin van de falaises

                        Hoe alles in de verte in het niets verdwijnt. Ook de omzetting spreekt me aan.

                        Gr, Daniel.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het begin van de falaises

                          geef me maar het origineel.
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het begin van de falaises

                            Vind beiden mooi...en idd...denk ook dat de kleurenversie mooier was geweest...jammer dat je die verloren hebt.
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment

                            Working...
                            X