Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the morning after...work

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • the morning after...work

    IK wou wat experimenteren met kleuren gels, bij gebrek aan iemand anders mezelf maar gebruikt om 'model' te staan. opzet was om een beetje de sfeer na te bootsen als ik thuis kom na een nacht shift. beetje duf, forum checken op de phone met een dubbele expresso. er zijn nog een paar dingen die ik wil veranderen maar wou toch al eens horen wat andere er van vinden. heb een custom wb gebruikt om het buitenlicht zo warm mogelijk te krijgen. rimlicht is een flash met een flashbender+ 1/2cto+ 1full cto en als key heb ik een softboxgebruikt met een ctb om het verschil tussen koud binnen licht en warm buiten licht nog groter te maken zonder dat ik geel zou zien. verder 35mm op 2.8 nadien beetje gecropped om het rimlicht statief eruit te houden.

    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

  • #2
    Re: the morning after...work

    Mooi licht, goede moodsetting!

    Comment


    • #3
      Re: the morning after...work

      Knap gedaan!

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: the morning after...work

        zeker geslaagd

        Comment


        • #5
          Re: the morning after...work

          Goed gedaan, maar een dubbele expresso na een nachtshift is toch echt niet goed, hoor. Ga je dan niet slapen?
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: the morning after...work

            Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
            Goed gedaan, maar een dubbele expresso na een nachtshift is toch echt niet goed, hoor. Ga je dan niet slapen?
            Niet altijd, maar ik ben vrij ongevoelig voor cafeďne. koffie die ik drink heeft ook nog een vrij laag cafeďne gehalte dus zelfs voor ik ga slapen gaat die er best nog wel in.
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment

            Working...
            X