Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Radio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Radio

    Zou een vrij goedkoop radio'tje (moet klein zijn) willen kopen voor opt werk de stilte te doorbreken
    Het allerbelangrijkste is goeie ontvangst aangezien het in een fabriek is en afhankelijk van de hal waar ik moet werken is er beperkte ontvangst...
    weet er iemand een radio'tje die meer dan bovengemiddelde onvangst heeft??
    Ik vind hier opt net nergens iets over...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

  • #2
    Re: Radio

    Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
    Zou een vrij goedkoop radio'tje (moet klein zijn) willen kopen voor opt werk de stilte te doorbreken
    Het allerbelangrijkste is goeie ontvangst aangezien het in een fabriek is en afhankelijk van de hal waar ik moet werken is er beperkte ontvangst...
    weet er iemand een radio'tje die meer dan bovengemiddelde onvangst heeft??
    Ik vind hier opt net nergens iets over...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Is er gene in uwe SM-G900F met tapatalk ? :-)

    YMMV
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Radio

      Dat slikt helaas teveel mobiele gegevens (via internet) maar dat werkt wel goe

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: Radio

        Loop eens rond op een rommelmarkt, en koop U een radio waar je een externe antenne(draad) aan kan hangen.
        Beter dan dat zal je niet vinden denk ik.
        Dan kan je de antenne desnoods naar buiten leggen en heb je altijd ontvangst.

        Comment


        • #5
          Re: Radio

          Als het met een hoofdtelefoont(tje) mag : een mp3 speler met FM radio.
          Voorbeeld :
          - Sandisk Sansa Clip Sports
          - Sandisk Clip Jam
          - Sony NWZ-E384
          - enz.

          Kijk ook eens bij Thiecom. 'k Heb daar al het een en ander probleemloos gekocht.


          Last edited by Skitch; 28 januari 2016, 19:39. Reden: Thiecom bijgevoegd.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Radio

            Externe antenne draad is geen optie helaas, zit alle dagen op een andere plaats...

            Hoofdtelefoontje liever niet, vervelend om zo te werken en dan hoor ik te slecht wat ze door de zender zeggen... (btw heeft dit betere ontvangst?)

            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
            portfolio en workshops:
            https://www.bennybulke.com/

            Comment


            • #7
              Re: Radio

              Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
              Hoofdtelefoontje liever niet, vervelend om zo te werken en dan hoor ik te slecht wat ze door de zender zeggen... (btw heeft dit betere ontvangst?)
              Bij die kleine mp3 spelers meestal wel omdat de draad van de hoofdtelefoon ook de antenne is.

              Ik denk dat je het best een redelijk oud exemplaar neemt met een echte afstemknop die draait en een wijzer achter een plaat, die hebben vaak nog de beste ontvangst. Die eenvoudige digitale dingen daarentegen zijn vaak niet fameus. Zoals Tommie zegt, ga eens een rommelmarkt af en neem wat batterijen mee om te proberen (enkele AA en C cellen).

              Comment


              • #8
                Re: Radio

                Ik ben heel tevreden over een kleine internetradio, maar je zou de ontvangst eens moeten testen. Ik kocht bij coolblue de Caliber HPG315D voor 40 eur. Test hem uit en indien hij niet bevalt kan je hem altijd terugsturen dacht ik.

                Vriendelijke groeten

                Peter


                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Re: Radio

                  Heb hier wel stopcontact dus batterijen hoeft niet (dan heb je ook al een kleiner exemplaar)
                  Voor internetradio heb je wifi nodig en dat hebben we hier nog niet


                  Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                  portfolio en workshops:
                  https://www.bennybulke.com/

                  Comment


                  • #10
                    Radio

                    Oeps het is een dab+ en fm radio.


                    Sent from my iPad using Tapatalk

                    Comment

                    Working...
                    X