Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

    Dit is de allereerste keer dat ik heb gewerkt met een flits voor heel de shoot.
    Heb recentelijk een Profoto B1 aangekocht.
    Voor deze reeks heb ik gewerkt met een paraplu maar wil deze week nog een Octabox (met grid) kopen.
    Door het werken met de paraplu heb ik dus wat last van licht dat vooral in de omgeving afgeeft (muren aan de zijkant). En op sommige details het hardere licht.
    Maar het is de moeite om verder mee te werken, en bij te leren, en hopelijk dit te kunnen implementeren binnen mijn stijlopbouw.


    I would travel the world with you, and then you kept me waiting by Smith De Westelinck

  • #2
    Re: I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

    Kleuren zijn heel mooi en zorgvuldig gekozen. Reisboeken....Lonely Planet van Japan past ook, maar die jonathan safran foer heb je waarschijnlijk voor de kleur gekozen....als je dat boek hebt gelezen, dan eet je geen dieren meer. kleuren buitenkant caravan en gordijnen gaan wel mooi samen, toch vind ik hem mooier en meer intiem indien het alleen het venster zou zijn. Niettemin een knap en verrassend beeld. Misschien ook eens een remote control (Engelse woorden) aanschaffen.
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

      had m al op je fb gezien. love it. plaatje klopt met alle details erin. enigste waar ik mss een klein beetje aan twijfel is het kader rond het raampje. Nu snij je aan de zijkanten in het frame, en ja we zijn aan het muggeziften.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

        De reden voor mij om het deel rond de caravan nog te laten zien is om het idee te creëren dat je echt binnen kijkt.
        Als ik echt rondom het venster zou gaan snijden verdwijnt die illusie veel meer.

        @unalom: idd, het snijden aan de zijkanten is correct zoals je het zegt.
        Wou vooral niet te veel afgaan van de originele verhoudingen.

        Comment


        • #5
          Re: I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

          Kort door de bocht " Geweldige Beeld !!!!!!!

          Comment


          • #6
            Re: I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

            Ik vind van niet omdat je voldoende reflecties op het plexiglas hebt en ook door de gordijnen en de identieke ruit aan de overkant. Denk dat het dan intiemer wordt en dat de kijker nog meer betrokken wordt bij het tafereel. Enfin, dat vind ik...ik ga gewoon mee int verhaal. Je moet vooral doen wat je zelf goed vind natuurlijk
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

            Comment


            • #7
              Re: I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

              Gewoon picobello !( zoals ie is )
              Grtn Thierry

              Comment


              • #8
                Re: I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

                Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                Kort door de bocht " Geweldige Beeld !!!!!!!
                Ik volg, vind dit een topbeeld.
                Maar zoals je zegt, als je hier zou werken met een striplight met grid of softbox met grid, dan zou het beeld nog sterker worden, puur omdat je dan veel meer controle hebt over je licht.
                Zelf gebruik ik enkel plu's outdoor, omdat het spillight van een plu iets is wat je bijna nooit indoor onder controle hebt.

                Grz. Peter
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #9
                  Re: I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

                  mooie...'t kadertje had ik er ook volledig bijgelaten maar wie ben ik


                  grtz

                  Nathan
                  www.lensculture.com/nathan-verstraete

                  Comment


                  • #10
                    Re: I would travel the world with you, but you kept me waiting (Engelse titel)

                    Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    Ik volg, vind dit een topbeeld.
                    Maar zoals je zegt, als je hier zou werken met een striplight met grid of softbox met grid, dan zou het beeld nog sterker worden, puur omdat je dan veel meer controle hebt over je licht.
                    Zelf gebruik ik enkel plu's outdoor, omdat het spillight van een plu iets is wat je bijna nooit indoor onder controle hebt.

                    Grz. Peter

                    Yes, wel ik bestel vandaag alvast wel een octabox met grid. Dat zal al veel doen.
                    En daarna ga ik misschien voor wat nog gerichter licht, maar ik ga eerst zien met octa

                    Comment

                    Working...
                    X