Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitzicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • uitzicht

    nog eentje uit de Algarve
    grote versie
    dank voor het kijken

  • #2
    Re: uitzicht

    Mooi hoor en de persoon erbij geeft de grootte goed weer
    Als ik deze opnames zie kijk ik al weer uit naar de zomer .....

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: uitzicht

      Deze vind ik beter dan de vorige. Het blauw van de lucht, het blauw naar groen neigende van de zee, het geel van de rotsen, het manneke, en dan dat gat in de rotsen.

      Dat manneke was precies wel iets gevaarlijks aan het doen, of liep daar een pad achter die rotskam ?
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: uitzicht

        Mooi standpunt en goed passende kleuren.
        Had deze wel liever gezien met zachter licht .
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

        Comment


        • #5
          Re: uitzicht

          Het licht is inderdaad wel wat hard...Maar in de nabewerking heb je echt het maximale er wel uit gehaald om het wat zachter te krijgen..Goed gedaan..
          Compo wel top met dat gat in de rotsen...De persoon erbij is van grote meerwaarde..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: uitzicht

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Het licht is inderdaad wel wat hard...Maar in de nabewerking heb je echt het maximale er wel uit gehaald om het wat zachter te krijgen..Goed gedaan..
            Compo wel top met dat gat in de rotsen...De persoon erbij is van grote meerwaarde..
            ik volg, je foto's van daar zijn wat hard, maar je hebt het beste eruit kunnen halen denk ik
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: uitzicht

              Idd wat hard licht, maar toch heel mooi weergegeven vind ik, met de persoon als meerwaarde.
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: uitzicht

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Het licht is inderdaad wel wat hard...Maar in de nabewerking heb je echt het maximale er wel uit gehaald om het wat zachter te krijgen..Goed gedaan..
                Compo wel top met dat gat in de rotsen...De persoon erbij is van grote meerwaarde..
                ja Jos idd het licht in al mijn foto,s van deze mooie rotsen zijn wat hard maar het was ook geen fotoreis maar vakantie reis met het vrouwke ,dan maak je eens samen een uitstapje en dan sta je daar in het midden van de dag ! veel keus heb je dan niet ,maar ik vind toch dat het nogal meevalt de helderste partijen zijn niet overbelicht en ook de donkerste partijen bevatten nog veel detail vind ik ,ik ben al blij dat ik deze grote contrasten kon overbruggen in 1 foto ,weer een voordeel van een FF

                Comment


                • #9
                  Re: uitzicht

                  Ken de omgeving niet dus over licht er kleuren kan ik niet veel zeggen maar het is een mooi beeld en die man is een pluspunt om een idee te geven hoe groot het eigenlijk is.

                  Gr, Daniel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: uitzicht

                    dank voor de fijne reactie's

                    Comment


                    • #11
                      Re: uitzicht

                      Vind ook persoonlijk de kleuren wat te hard, maar dat kan jij niets aan doen ofwel had je vroeg moeten opstaan of wat later moeten gaan. Wel mooi van comp.
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment

                      Working...
                      X