Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help! De Beuckelaer wil niet...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help! De Beuckelaer wil niet...

    Na vele topics hier gelezen te hebben i.v.m. het backfocusprobleem van de D70 en het toestel binnenbrengen bij de De Beuckelaer voor afregeling...

    Ik dus maandagmorgen om 10.00 uur naar het desbetreffende bedrijf in Aartselaar met m'n D70 body. De persoon aan het loket kon mij niet verderhelpen... Het MOET gebeuren via een winkel zei hij...
    Probleem is dat ik zoals vele onder jullie het toestel gekocht heb bij Top-Foto in Duitsland. Nochtans heb ik een Europese garantie maar blijkbaar telt dat niet... Moet ik nu speciaal de body binnendoen in Duitsland?

    Help

  • #2
    Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

    Als ik het goed begreep moet je gaan naar een officieel Nikon Service Center.
    (Allezja, voor mijne Canon 300D is dat toch zo)

    Gewoon surfen naar de website van Nikon en opzoeken waar er zo'n service center is in jouw buurt...

    K.
    Canon EOS 300D + 18-55 kitlens + Canon 55-200 USM II

    Comment


    • #3
      Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

      Je hoeft niet terug naar Duitsland. Je kunt de camera gewoon bij een winkel in de buurt binnenbrengen en zij sturen die dan wel door naar De Beukelaer... De cam zal dan ook terug gestuurd worden naar die winkel. De meeste winkels zullen daar niet moeilijk over doen...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

        Heb mijn camera ook gekocht bij Top-foto en binnengebracht bij een lokale fotohandelaar... Deed er totaal niet moeilijk over...

        Moet er wel bijzeggen dat we daar natuurlijk ook een Canon A80 en Sony digitale videocamera gekocht hebben. De man kon dat bijna niet anders dan meewerken

        Maar inderdaad, gewoon binnenbrengen...
        Nikon D300 & een beetje glas...
        Iets kleiners als carry everywhere

        Comment


        • #5
          Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

          OK bedankt allemaal voor de info... ik ga proberen bij de dichtsbijzijnde winkel "Grobet" in Antwerpen in mijn geval... hopen dat ze hem aannemen...

          "cross fingers"

          Comment


          • #6
            Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

            ik heb mijn d100 in duitsland gekocht en bij een recent nazicht heeft de beukelaer de camera niet geweigerd. de europese garantie werd aanvaard.

            ik ben trouwens zelf bij hen langsgeweest, zonder daarvoor naar een winkel te gaan. je hoeft enkel naar de winkel te bellen en te vragen of jij het toestel in hun plaats mag binnenbrengen. in mijn geval maakte die winkel er geen probleem van. je geeft dan aan de beukelaer de naam van die winkel op.

            Comment


            • #7
              Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

              Heb ondertussen De Beuckelaer via e-mail gecontacteerd en hier is hun antwoord...

              Beste,

              Mogen we u vooraleerst gelukwensen met uw aankoop en danken voor het vertrouwen in het merk Nikon.

              Als u geen problemen met de scherpte van uw Nikon D70 toestel ondervindt is het ook niet nodig om het binnen te leveren voor een nazicht.
              Wel dient u altijd via een erkend Nikon fotohandelaar te passeren voor alzo uw camera te laten nazien of herstellen in onze service afdeling.

              Met vriendelijke groeten

              Nikon Support Team
              NV H.De Beukelaer

              Comment


              • #8
                Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

                Ik denk dat ze daar bij De Beuckelaer hunnen interne winkel aan het reorganiseren zijn ofzo, wegens teveel volk dat zomaar komt binnenlopen ofzo


                zelf heb ik mijn camera enkele weken geleden nog binnengebracht, nadat ze mij telefonisch hadden gezegd dat dat kon. Maar bij binnenbrengen vertelden ze mij dat ik het toestel blijkbaar niet zelf kon komen afhalen, maar dat ze het naar de winkel gingen sturen waar ik het had aangekocht.

                Terwijl ik van andere forumleden hier reeds had gelezen dat ook zij gewoon hun toestel zelf waren gaan terughalen.

                Dus dat ging bij mij al niet meer, zelfs niet toen ik de man vertelde dat ik mensen kende die het zelf waren komen afhalen, blijf hij vasthouden dat het toestel terug naar de winkel van aankoop (was belgisch winkel trouwens) zou gestuurd worden.

                En nukan je dus blijkbaar zelfs het toestel niet meer binnenbrengen ook niet....
                Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                Comment


                • #9
                  Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

                  Of ze maken misschien onderscheid tussen een D100 en een D70 ???

                  Ik heb anders hier al vele lofbetuigingen gehoord over De Beuckelaer...

                  Maar ik weet niet meer over welke toestellen het precies ging.
                  Misschien een een search doen ?

                  Het kan ook zijn dat ze een soort "rem" willen inbouwen:immers vele mensen kopen tegenwoordig in het buitenland.
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

                    Hallo,
                    Probeer anders via De Greef te Edegem. Acht Eeuwenlaan. Tel 03/4575745.
                    Geeft goede service.
                    Groetjes
                    Leo
                    lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

                    Comment


                    • #11
                      Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

                      Leo bedankt voor het adres... heb 'em inmiddels bij De Greef binnengedaan...
                      morgen word hij al verscheept naar De Beukelaer... pffffffff wat een gedoe...

                      bytheway vriendelijke mensen daar bij De Greef !




                      Oorspronkelijk geplaatst door Lanthon
                      Hallo,
                      Probeer anders via De Greef te Edegem. Acht Eeuwenlaan. Tel 03/4575745.
                      Geeft goede service.
                      Groetjes
                      Leo

                      Comment


                      • #12
                        Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

                        Ik kan nix anders doen dan dit te beamen - heel goede ervaringen met De Greef
                        Sleep is a poor substitute for coffee

                        Comment


                        • #13
                          Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

                          ik wil toch even benadrukken dat de beukelaer wel een goede service geeft!!
                          GO ON...BE A TIGER!!!

                          Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

                            Heb ook nooit gezegd dat De Beuckelaer geen goeie service geeft!
                            Alleen moeten ze daar een beetje consequent zijn hé in Aartselaar. Voor de één wel en voor de ander niet...


                            Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy
                            ik wil toch even benadrukken dat de beukelaer wel een goede service geeft!!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

                              mij hebben ze wel direct geholpen na telefonische afspraak , maar ik had de indruk dat de meegebrachte testprints wel een belangrijke factor waren . Ze krijgen daar blijkbaar wel meer mensen met D70 backfocus problemen...

                              Comment

                              Working...
                              X