Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wijkopenautos.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wijkopenautos.be

    Iemand op het forum die hier toevallig al ervaring mee heeft ?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: wijkopenautos.be

    Ik heb er geen ervaring mee.
    Wel een offerte,die omtrent 6000 eu hoger lag dan de waarde in de autogids.Dit zijn richtlijnen.
    De echte overnamewaarde wordt bepaald na een controle bij hen.En dit opent natuurlijk een waaier van mogelijkheden.
    Ik ga niet zeggen dat dit oneerlijke praktijken zijn,want zij stellen eerst een controle voor,en dan de beslissing.
    Ik veronderstel dat hun eerste schatting een soort lokkertje is,waarna je een exacte schatting krijgt voor je wagen.
    Een waarde voor een wagen die volgens Autogids 21000 euro is,en bij hen 27000 euro ??????Dit verschil is wat groot.
    Natuurlijk eerst controle etc.,en dan gaat er wel wat vanaf.
    Dit is mijn gedacht hierover.
    Benieuwd of er hier andere mensen zijn met ervaring hiermee??

    Comment


    • #3
      Re: wijkopenautos.be

      Klopt inderdaad, de echte prijs zal (heel) wat lager zijn dan deze die voorgesteld wordt op de site (per mail). Afhankelijk van de populariteit van het model kan dit héél veel schelen.
      Toch zal de prijs zowat deze zijn die door de meeste opkopers gehanteerd wordt, bij ons was deze de hoogste bieding (door verschillende opkopers).

      Smerige praktijken, maar zoals steeds: wat te goed lijkt om waar te zijn is het meestal (lees: bijna altijd) ook.
      Toch hebben we er een auto verkocht, vooral omdat we er zonder verdere zorgen vanaf wilden zijn ;-)
      Olympus OM-D EM-5 + wat glas

      Comment


      • #4