Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noorwegen- doorkijkje op weg naar Runde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Noorwegen- doorkijkje op weg naar Runde

    Neenee, jullie zijn nog niet van mijn Noorwegen reis af...
    Dit doorkijkje vond ik op weg naar het vogeleiland Runde. Ondanks de onconventionele tak bovenaan ( dit was op die plek de enig mogelijke positie) vind ik deze toch de moeite om te laten zien, ik vind het zelf een hele mooie ( mijn voorkeur voor lege landschappen waar niets en heel veel te zien is waarschijnlijk)

  • #2
    Re: Noorwegen- doorkijkje op weg naar Runde

    Mooi doorkijkje hoor, heel knap vastgelegd, prachtig hoe het zonnetje toch een klein deel belicht in de verte
    De tak links bovenaan heb ik zeker geen problemen mee, wat me wel meer stoort is eigenlijk de tak linksonder

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Noorwegen- doorkijkje op weg naar Runde

      een typisch en mooi Noors beeld, doet me verlangen om nog eens terug te gaan
      ik vind de bomen niet zo heel storend, ze vormen een natuurlijk kader.
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

      Comment


      • #4
        Re: Noorwegen- doorkijkje op weg naar Runde

        Iets wat ik ook voor mezelf een braaf beeld pleeg te noemen en daar is niks mis mee.
        Die takken storen mij dan weer niet, die enkele zwevende grasspietjes storen mij eerder een beetje
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Noorwegen- doorkijkje op weg naar Runde

          puur natuur.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Noorwegen- doorkijkje op weg naar Runde

            Kan zo een doorkijk zeker smaken...Geeft een mooi natuurlijk kader, plus meer diepte...Zeer mooi uitzicht op Runde..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Noorwegen- doorkijkje op weg naar Runde

              Mooie plaats !
              De takken zorgen voor diepte, maar belemmeren wel een beetje het vrije zicht.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Noorwegen- doorkijkje op weg naar Runde

                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Iets wat ik ook voor mezelf een braaf beeld pleeg te noemen en daar is niks mis mee.
                Die takken storen mij dan weer niet, die enkele zwevende grasspietjes storen mij eerder een beetje
                Ik volg, die takken geven inderdaad een mooi kader, maar ik had onderaan iets meer voorgrond willen zien, ofwel zou ik de grassprietjes proberen wegtoveren. (ik was er niet bij dus ik heb makkelijk praten natuurlijk)

                Voor de rest vinf ik het een heel rustgevend beeld met een mooi opgebouwde compositie.

                Comment

                Working...
                X