Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stkn 8, part 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stkn 8, part 2

    Bedankt aan iedereen voor jullie tijd/reacties op mijn voorgaande posts !!
    In afwachting van het volgende concert dat ik ga fotograferen, nog ééntje van Steak Number Eight

    Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
    Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

  • #2
    Re: Stkn 8, part 2

    Steak is zoiezo niet makkelijk om te fotograferen maar hier zijn een paar dingen die me wat storen.
    Ik heb er meestal geen probleem mee dat een stukje gitaar of zo niet helemaal op staat (anderen dan weer wel) maar ik vind dat hij hier niet zo mooi staat gepositioneerd.
    Ik zou boven en rechts wat afdoen (en zelfs links ook een stukje om hem niet in het center te krijgen.
    Maar dat is maar mijn mening natuurlijk.
    En het feit dat het neusgatfotografie is, stoort me ook wat.

    Los daarvan begrijp ik dat je de sfeer hebt proberen weer te geven door de lampen er op te laten.
    't is wel een uitzonderlijk beeld van STKNR8 want veel van die 'zen' momenten heb je niet bij hen...
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Stkn 8, part 2

      Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
      Steak is zoiezo niet makkelijk om te fotograferen maar hier zijn een paar dingen die me wat storen.
      Ik heb er meestal geen probleem mee dat een stukje gitaar of zo niet helemaal op staat (anderen dan weer wel) maar ik vind dat hij hier niet zo mooi staat gepositioneerd.
      Ik zou boven en rechts wat afdoen (en zelfs links ook een stukje om hem niet in het center te krijgen.
      Maar dat is maar mijn mening natuurlijk.
      En het feit dat het neusgatfotografie is, stoort me ook wat.

      Los daarvan begrijp ik dat je de sfeer hebt proberen weer te geven door de lampen er op te laten.
      't is wel een uitzonderlijk beeld van STKNR8 want veel van die 'zen' momenten heb je niet bij hen...
      ik volg...
      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

      Comment


      • #4
        Re: Stkn 8, part 2

        Beetje ongelukkige compositie inderdaad.

        Comment


        • #5
          Re: Stkn 8, part 2

          Ook ik volg bijna helemaal. Als je een laag standpunt hebt zijn die neusgaten moeilijk te ontwijken en dus heb ik daar niet zo een probleem mee. Zou ook eens overwegen te croppen zoals aangegeven. Groetjes Johan

          Comment

          Working...
          X