Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

chrome book

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • chrome book

    Beste vrienden ; vraagje ? heeft iemand ervaring met een chrome book ,ik zoek lichtgewicht "laptop" om mee te nemen op reis en daar eventueel foto's overzetten en bekijken ,ik vraag geen superkwaliteit maar iets betaalbaar en licht ,is het gemakkelijk werken met Chrome ?
    alvast dank voor jullie hulp

  • #2
    Re: chrome book

    Een chromebook is dan niet echt wat je zoekt.

    Meestal hebben die een kleine schijf (16 GB bv), en zonder internettoegang doen die niet veel.

    Comment


    • #3
      Re: chrome book

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Een chromebook is dan niet echt wat je zoekt.

      Meestal hebben die een kleine schijf (16 GB bv), en zonder internettoegang doen die niet veel.
      dank voor je reactie ,miss een suggestie ,geen mac aub

      Comment


      • #4
        Re: chrome book

        Mac is niet "betaalbaar" zeker...

        Alles hangt af van het budget hé.
        Je kan het natuurlijk ook doen met een chromebook, maar dan moet je ofwel een externe HD mee nemen, of een paar van die oversized SD kaartjes of USB sticks van 128 GB.

        Comment


        • #5
          Re: chrome book

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Mac is niet "betaalbaar" zeker...

          Alles hangt af van het budget hé.
          Je kan het natuurlijk ook doen met een chromebook, maar dan moet je ofwel een externe HD mee nemen, of een paar van die oversized SD kaartjes of USB sticks van 128 GB.
          Dat is miss wel een goede suggestie, bedankt [emoji6]

          Comment


          • #6
            Re: chrome book

            Ik heb een paar weken geleden deze gekocht. Tot nu toe heel tevreden van. En voor amper 50 euro een micro-sd kaartje van 128Gb er ingestopt. Compact , licht en Windows 10. Ook handig om als tablet te gebruiken.
            Dirk C.

            Comment

            Working...
            X