Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenovo G710 laptop geen internet na update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lenovo G710 laptop geen internet na update

    M'n ma heeft een Lenovo G710 laptop met een Broadcom wireless adapter. Ze heeft deze week de upgrade gedaan van Windows 8.1 naar Windows 10. Alles is goed gegaan, behalve de Wifi (status is 'Beveiligd, Geen Internet').
    Heb al gezocht op internet, is blijkbaar een gekend probleem, maar er is niet meteen een oplossing.
    Ben nu op zoek naar de nieuwste drivers die ik dan via een USB stick op haar laptop kan installeren, maar een beetje googlen leert dat dat in veel gevallen ook niet werkt.

    Iemand die hier een oplossing voor heeft ?
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Lenovo G710 laptop geen internet na update

    Voorlopig een USB Wifi adapter gebruiken. Heb je bij Action voor een paar euro.
    Dan is het probleem voorlopig omzeild en kan je rustig verder zoeken naar een definitieve oplossing.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Lenovo G710 laptop geen internet na update

      Of (kortstondig) de Lenovo aansluiten via een ethernet kabel en naar drivers laten zoeken.
      Eventueel een hulpprogramma zoals "Driver Booster 3" installeren en drivers laten updaten.

      Edit: de status "beveiligd" duidt toch niet op het netwerk? (beveiligd door een code?)
      Last edited by nabi; 16 januari 2016, 10:39.

      Comment


      • #4
        Re: Lenovo G710 laptop geen internet na update

        Bleek een driverprobleem voor de Broadcom wifi kaart te zijn. Driver update gedaan via USB stick en opgelost...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: Lenovo G710 laptop geen internet na update

          Hallo, ik heb zopas je probleem gelezen aan gaande je WiFi na uw update. Ik zit met hetzelfde probleem, kan je me Helpen bij de oplossing omtrent de driver?

          Comment

          Working...
          X