Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterwandeling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winterwandeling


    Dikke jas, schrale wind, freel zonneke, jagende wolken, al even schraal gras, wandelen in natuurgebied Rosdel in Hoegaarden. Januari 2016.





    Last edited by Iegienie; 14 januari 2016, 09:54. Reden: (voor iemand kon reageren de crop lichtjes gewijzigd)
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Winterwandeling

    Prima vastgelegd met een goed gekozen compo
    Mooi de lijn - wandelpad volgend door het beeld

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Winterwandeling

      Goed gezien en vastgelegd! Vind die lijn ook wel specciaal.
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #4
        Re: Winterwandeling

        de lijn in de foto doet het helemaal kloppen
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: Winterwandeling

          Kan bij de complimenten toevoegen, dat de mensen ook nog op de juiste plaats lopen. Ik zou ze bedanken.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Winterwandeling

            het was wel grappig.

            ik stond naar die lijn te kijken, had al een foto genomen, en toen overviel me plots de gedachte "wat ruist er in het struikgewas ???". Awel het was een...
            stel dames.

            ikke ne keer mooi gelachen, zijllie trokken een smoel van oej die gaat ons trekken, en wandelden rustig verder.
            ik had de foto al, dus alles stond juist afgesteld, en dan is het een kwestie van klikkerdeklik, en wat bijwerken in LR.

            bedankt voor het kijken en beoordelen !
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Winterwandeling

              De lijn doet het 'm in deze compo in combinatie met de wandelaars.

              De lucht ook weer natuurgetrouw en goed vastgelegd.

              Mvg.,
              Smets84.

              Comment


              • #8
                Re: Winterwandeling

                De lijn inclusief de wandelaars maken het hem...Goed gezien..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Winterwandeling

                  Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                  De lijn inclusief de wandelaars maken het hem...Goed gezien..
                  Helemaal mee eens.
                  Mvg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Winterwandeling

                    Alles klop hier mooi zo te zien. Stond je op een hogere plaats voor deze opname?

                    Gr, Daniel.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Winterwandeling

                      mooie sfeer foto ,die lijn is idd het sterke punt in de foto

                      Comment


                      • #12
                        Re: Winterwandeling

                        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                        mooie sfeer foto ,die lijn is idd het sterke punt in de foto
                        Mee eens!
                        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Winterwandeling

                          Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                          Alles klop hier mooi zo te zien. Stond je op een hogere plaats voor deze opname?

                          Gr, Daniel.
                          nope, eigenlijk niet, het pad loopt zelfst lichtjes omhoog. Maar ik zie wat je bedoelt. Ik heb een klein beetje gekropt zodat de lijn mooi in de hoek vertrekt. De dames lopen dus eigenlijk iets hoger. Waarschijnlijk komt dat effect daar vandaan.

                          de lijn is voor mij ook de foto. Ik kom daar heel dikwijls, zal er regelmatig de foto update. Hopelijks nog voor de sneeuw weg is, maar morgen MRI van mijn knie en bezoek bij de chirurg, misschien krijg ik wel weer totaalverbod op wandelen. we zien wel.
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Winterwandeling

                            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                            nope, eigenlijk niet, het pad loopt zelfst lichtjes omhoog. Maar ik zie wat je bedoelt. Ik heb een klein beetje gekropt zodat de lijn mooi in de hoek vertrekt. De dames lopen dus eigenlijk iets hoger. Waarschijnlijk komt dat effect daar vandaan.

                            de lijn is voor mij ook de foto. Ik kom daar heel dikwijls, zal er regelmatig de foto update. Hopelijks nog voor de sneeuw weg is, maar morgen MRI van mijn knie en bezoek bij de chirurg, misschien krijg ik wel weer totaalverbod op wandelen. we zien wel.
                            Bedankt voor de info en voor morgen hopelijk goed nieuws.

                            Comment

                            Working...
                            X