Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huisfotograaf crèche, in bijberoep of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huisfotograaf crèche, in bijberoep of niet?

    Mijn schoonzus baat momenteel 2 crèches uit en ik heb mezelf voorgesteld als 'huisfotograaf' voor al de evenementen die er gebeuren. Dit zijn onder andere carnaval, paaseieren rapen, Sint-bezoek, een jaarlijkse gezins fotoshoot,...
    Het is de bedoeling dat de foto's door de ouders kunnen worden aangekocht om zo onder andere geld in te zamelen voor de aankoop van nieuw speelgoed en dergelijke voor de crèche.
    Nu is mijn vraag hoe ik dit zelf best aanpak. Ik ben zelf geen professioneel fotograaf maar het is ergens wel mijn droom om dit ooit te worden, hoewel ik besef dat dit niet gemakkelijk is. Daarom lijkt me dit al geen slechte eerste stap om zo meer ervaring op te doen en ook in contact te komen met eventuele klanten en eventueel andere opdrachtjes te kunnen doen.
    Maar doe ik dit als fotograaf in bijberoep of niet?
    Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

  • #2
    Re: Huisfotograaf crèche, in bijberoep of niet?

    Gebruik eens zoeken.
    Er staat al heel veel op BD hier over.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Huisfotograaf crèche, in bijberoep of niet?

      Oorspronkelijk geplaatst door Speedy Bekijk bericht
      ...
      Het is de bedoeling dat de foto's door de ouders kunnen worden aangekocht om zo onder andere geld in te zamelen voor de aankoop van nieuw speelgoed en dergelijke voor de crèche. ....
      Als het om de crèche te steunen is, zou ik denken als vrijwilliger.