Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pulvis et umbra sums

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pulvis et umbra sums




    we're just dust and shadow
    the dark Labyrinth of Marrakech Medina


    enjoy


    Nathan
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Pulvis et umbra sums

    als een semi abstractje is het wel leuk. verder lijkt het me volstrekt oof en bewogen
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Pulvis et umbra sums

      Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
      als een semi abstractje is het wel leuk. verder lijkt het me volstrekt oof en bewogen

      heb ooit eens een boek van David Gibsons "streetphotography" gelezen....één hoofdstuk was OOF (out of focus)....leek mij een leuk experiment....dat dus niet in iedereen zijn smaak valt blijkbaar :-) :-)

      grtz

      Nathan
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: Pulvis et umbra sums

        Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
        heb ooit eens een boek van David Gibsons "streetphotography" gelezen....één hoofdstuk was OOF (out of focus)....leek mij een leuk experiment....dat dus niet in iedereen zijn smaak valt blijkbaar :-) :-)

        grtz

        Nathan
        ik dacht wel dat er meer achter de foto zat dan een onscherp tegenlichtje in een donkere onbestemde tunnel.

        ik denk dat dergelijke foto's beter uitkomen in een reeks, zodat de foto's elkaar kunnen versterken.

        In de CVO cursus speelden we dikwijls met dergelijke reeksjes. We brachten maximaal een foto of tien mee. De niet goede/niet geselecteerde werden omgedraaid (soms meerdere keren), er werd reden gegeven waarom, de groep ging in overleg. Na het ganse proces bleven dan drie foto's over in een bepaalde volgorde. Het was wonderlijk om zien hoe die foto's, en hun rangschikking het geheel sterker maakten.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Pulvis et umbra sums

          Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
          ik dacht wel dat er meer achter de foto zat dan een onscherp tegenlichtje in een donkere onbestemde tunnel.

          ik denk dat dergelijke foto's beter uitkomen in een reeks, zodat de foto's elkaar kunnen versterken.

          In de CVO cursus speelden we dikwijls met dergelijke reeksjes. We brachten maximaal een foto of tien mee. De niet goede/niet geselecteerde werden omgedraaid (soms meerdere keren), er werd reden gegeven waarom, de groep ging in overleg. Na het ganse proces bleven dan drie foto's over in een bepaalde volgorde. Het was wonderlijk om zien hoe die foto's, en hun rangschikking het geheel sterker maakten.
          je moet zelf eens het experiment doen....het is echt niet eenvoudig om op deze manier een zinnig goed uitgebalanceerd en een verhaal brengend beeld te maken....het is echt niet zomaar een onscherp beeld maken.....
          en idd in een (kleine) reeks komt het misschien beter over maar ja hier posten we alleenstaande beelden hé ;-)
          www.lensculture.com/nathan-verstraete

          Comment


          • #6
            Re: Pulvis et umbra sums

            Ik vind hem prima.

            Comment

            Working...
            X