Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leden & gasten - bekeken & reacties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leden & gasten - bekeken & reacties

    Als ik me niet vergis heb ik destijds ergens opgevangen dat het aantal maal een topic is bekeken, dit inclusief de " gasten " is. Dit geeft volgens mij wel een verkeerd beeld ( binnen BD ) van de situatie aan reacties, daar deze " gasten " geen commentaar kunnen en/of mogen geven. Gisteren even om +/- het uur een registratie gedaan van het aantal bezoekers. Resultaat van 14 registraties; totaal leden: 565 - totaal gasten: 3728. Lijkt me dus heel aanvaardbaar dat indien een topic 100 maal bekeken is, en geen reacties krijgt, dit 100 maal een bezoeker kan zijn. Voorstel: gasten niet meer laten opnemen in het aantal maal " bekeken ". Geeft een duidelijker beeld van reacties ten opzichte van bekeken.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

    Ik ben alvast voorstander, zo weet je beter waar je staat met je vraag en/of topic
    Ofwel de beide cijfers apart

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

      Is dit dan toch het bewijs? 155 x bekeken. Door wie????
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

        Ik denk dat zelfs ieder topic hier bewijs van is

        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

          Moderator Note: Deze topic is -op het moment dat ik dit schrijf- door 56 geregistreerde kijkers bezocht (en ik kan je -als Mod- naam en toenaam en al wat er mee samenhangt van die 56 geven, zichtbaar of onzichtbaar op het forum aanwezig, geven ), en tevens ook door 222 niet-geregistreerde kijkers. Op die laatste groep hebben wij helemaal geen vat of kijk.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

            Ik ben hier reeds 3 maal komen piepen dus je mag er al 3 views van aftrekken
            Hetgeen je voorstelt ben ik wel voorstander van.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

              Moderator Note: Je mag hier zoveel komen als je wil, Zibro. Onder jouw naam word je slechts eenmaal geteld.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Moderator Note: Je mag hier zoveel komen als je wil, Zibro. Onder jouw naam word je slechts eenmaal geteld.
                Ben je daar zeker van, Lesc?
                Ik heb net eens even getest en heb het topic een aantal maal opnieuw geopend en telkens komt er een view bij op de teller.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

                  Moderator Note: Ik heb op dit moment 59 geregistreerde kijkers, en jij bent daar eentje van.



                  (de namen ga ik je niet geven, maar ik heb ze wel even nageteld.)
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Moderator Note: Ik heb op dit moment 59 geregistreerde kijkers, en jij bent daar eentje van.



                    (de namen ga ik je niet geven, maar ik heb ze wel even nageteld.)
                    Ok, 59 leden hebben deze thread bekeken.
                    Maar elke keer dat ze kijken komt er een view bij op het topic?
                    Dus als iedereen twee keer kijkt heb je reeds 118 views?
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

                      Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                      Ok, 59 leden hebben deze thread bekeken.
                      Maar elke keer dat ze kijken komt er een view bij op het topic?
                      Dus als iedereen twee keer kijkt heb je reeds 118 views?
                      Heb deze " test " ook eens gedaan en inderdaad, wat eigenlijk wel logisch is, komt er steeds een " bekeken " bij iedere keer je kijkt.. Maar dat geeft toch nog altijd een vertekend beeld. Dus hierbij herhaling van de vraag, aangezien men blijkbaar wel het gegeven " " Members who have read this thread " kan isoleren en/of filteren, dit gegeven apart te tonen.
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

                        Wat LesC bedoeld is dat een moderator het aantal personen ziet die het draadje bekeken heeft als dat 59 is hebben 59 verschillende personen het draadje bekeken ook al komt een bepaald persoon 10 keer langs dan nog blijft het 59.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

                          Moderator Note: Exactement!

                          (momenteel: 73)
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

                            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                            Wat LesC bedoeld is dat een moderator het aantal personen ziet die het draadje bekeken heeft als dat 59 is hebben 59 verschillende personen het draadje bekeken ook al komt een bepaald persoon 10 keer langs dan nog blijft het 59.
                            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            Moderator Note: Exactement!

                            (momenteel: 73)
                            Dat hebben we al begrepen, Luc, maar geeft nog steeds geen antwoord op de gestelde vraag.
                            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

                              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                              Dat hebben we al begrepen, Luc, maar geeft nog steeds geen antwoord op de gestelde vraag.
                              Als ik het goed begrijp is de vraag: "Waarom komt op BD zoveel volk kijken dat niet geregistreerd is en bijgevolg mijn ijdelheid niet kan strelen?"

                              Tja ...
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment

                              Working...
                              X