Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

clap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • clap

    deels snapshot, als in dochter met stoel en al opgepakt na het eten. de achtergrond is wat het is, de berging. tilt is bewust gedaan om de gele streepjes muur er alle twee op te krijgen. wil vooral wat advies van over men nabewerking. alle commentaar welkom




    update http://forum.belgiumdigital.com/atta...1&d=1452800811
    Last edited by unalom; 14 januari 2016, 19:48.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

  • #2
    Re: clap

    ik zou de oogjes iets oplichten en ze minder centraal in de compo zetten en ze veel dichter halen,dan word de achtergrond kleiner en minder belangrijk. Maar dan verlies je de gele muren die je er wel bij wou.

    Comment


    • #3
      Re: clap

      update komt er aan. heb ogen wat opgelicht en gecropt naar een 4x5 formaat.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: clap

        in je update krijgt de blik alle aandacht en zijn heel wat storende zaken uit de achtergrond weg gecropt. wat je eventueel nog kan overwegen is om het blauw en paars rechts in de achtergrond te desatureren dan wordt het een volledig rustige achtergrond

        Comment


        • #5
          Re: clap

          heb ik ondertussen al voor mezelf gedaan. in het volledige beeld stoorde het niet zo.
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: clap

            Ik begrijp de update niet !

            Je krijgt nu een totaal ander soort beeld.
            In de update heb je meer een klassiek portret, daar waar je in je eerste beeld een veel frissere kijk op fotografie laat zien.
            Ok in eerste beeld nemen de gele zijkanten wat aandacht weg, maar dat kan je toch makkelijker oplossen ?

            Verder vind ik de ogen in het origineel sprankelend genoeg hoor.

            Voor mij dus het origineel !
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: clap

              persoonlijk gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar de volledige, originele versie. Maar ik probeer steeds iets te doen met de tips die ik krijg, das dus ook de reden waarom ik post.
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

              Comment


              • #8
                Re: clap

                Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                Ik begrijp de update niet !

                Je krijgt nu een totaal ander soort beeld.
                In de update heb je meer een klassiek portret, daar waar je in je eerste beeld een veel frissere kijk op fotografie laat zien.
                Ok in eerste beeld nemen de gele zijkanten wat aandacht weg, maar dat kan je toch makkelijker oplossen ?

                Verder vind ik de ogen in het origineel sprankelend genoeg hoor.

                Voor mij dus het origineel !
                Kom nu pas binnen.... zie ik nu het origineel of de update.... (dacht dat bij een update het origineel zou blijven sgtaan om vergelijk mogelijk te maken)
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: clap

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Kom nu pas binnen.... zie ik nu het origineel of de update.... (dacht dat bij een update het origineel zou blijven sgtaan om vergelijk mogelijk te maken)
                  origineel staat er, update zit achter een linkje
                  A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: clap

                    Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
                    origineel staat er, update zit achter een linkje
                    Dank, ik had weer eens niet verder gekeken dan mijn (korte) neus lang is, ik ga voor het origineel!
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment

                    Working...
                    X