Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Gardians Saintois"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Gardians Saintois"

    Ieder jaar in mei houdt men in Saintes-Maries-de-la-Mer (Provence - Fr.) een zigeunerprocessie, welke steevast eindigt in zee. De "Gardians" (stierhoeders) begeleiden de processie.


    KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

  • #2
    Re: "Gardians Saintois"

    Mooi moment en goed vastgelegd. Had misschien nog mooier geweest als alle paarden in beweging waren. Groetjes Johan

    Comment


    • #3
      Re: "Gardians Saintois"

      Mooie foto. Maar iets nauw gecropt heb ik de indruk. Linksonder is er precies iets niet zo nauwkeurig weggepoetst. Voor mij mocht het beeld groter zijn en wat meer zee in de foto.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: "Gardians Saintois"

        Ik weet niet of dit beeld serieus is bijgesneden maar ik zou inderdaad ook meer ruimte rondom laten en eens de uitsnede 16:9 proberen.
        Dan krijg je meer een filmisch effect en denk dat het hier wel zou passen.
        Ook in de nabewerking kun je met kleuren wat aan te passen meer het film-effect creëren, maar dat is natuurlijk alleen als je dat wil bekomen natuurlijk.

        Jonez
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment

        Working...
        X