Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto gadgets via site foto.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto gadgets via site foto.com

    Ik wil waarschuwen voor de site "Foto.com" die ik vroeger gebruikt heb om foto's af te drukken, maar nu verlaten heb omdat er ondertussen goedkopere alternatieven zijn. Recent bestelde ik een MOK met een foto van mijn zoon, bedoeld als nieuwjaarsgeschenk. Dat had ik vroeger nog gedaan en ondanks de (te) late levering van de mok waren we tevreden. Ondertussen hebben wij een verkeerde mok ontvangen met de foto van een skiër. Omdat wij betaald hebben wilde ik mijn juist mok, maar de enige reactie is een stortvloed van mails en een vraag om een foto van de "vernielde verkeerde mok", die ik heb weggeworpen en dus niet meer kan fotograferen. Die correspondentie stopt NIET en gaat verder in alle talen. Ik ga daar niets meer bestellen en wil jullie bij deze waarschuwen voor wat ik ondertussen denk "gammele firma". Hun productielijn loopt duidelijk mank.

  • #2
    Re: Foto gadgets via site foto.com

    Het is wel een beetje kort door de bocht om een heel rant topic te starten voor een fout die en firma gemaakt heeft. Zij die zonder zonden zijn werpe de eerste steen !

    Dat je de mok hebt weggeworpen is je eigen fout. Als je gewoon contact had opgenomen dan had je de mok waarschijnlijk gratis kunnen terugsturen en de juiste in de plaats gekregen.
    Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
    Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
    Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

    Comment


    • #3
      Re: Foto gadgets via site foto.com

      Een fout kan altijd gebeuren natuurlijk, daar is geen enkele firma of persoon vrij van
      Dat je de kop hebt weggegooid is zeker niet slim toch, hoe kan die firma nu weten of je de waarheid spreekt ??

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Foto gadgets via site foto.com

        geen verkeerd goed om te retourneren is meestal ook geen compensatie. anders bestel ik morgen wel een nieuwe camera en zeg dat het niet de juiste is. sorry kan m niet terug sturen heb m kapot gegooid omdat het de verkeerde is. lol.

        ff serieus, een fout kan altijd gemaakt worden. jou reactie is eigenlijk de fout.
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: Foto gadgets via site foto.com

          Een vreemd gevoel komt bij mij boven als ik dit lees, is het soms je bedoeling om een firma bewust in een kwaad daglicht te plaatsen.
          Dit is nl. je eerste post op dit forum, bovendien heb je jezelf hier pas een paar dagen geleden geregistreerd. voor mij heb je "gewoon" andere bedoelingen met het opstarten van dit topic en vraag je gewoon om aandacht.
          Daar ikzelf jaren een eigen zaak heb gehad wil ik dit toch wel een laffe streek noemen, wees een kerel en stap naar deze zaak toe en doe niet zo zielig en kinderachtig.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Foto gadgets via site foto.com

            dus eerst uit frustratie kapotgegooid en dan weggegooid? zo leest het toch...

            Comment


            • #7
              Re: Foto gadgets via site foto.com

              Het eerste en belangrijkste wat je doet in zo'n geval is het verkeerd geleverde bijhouden natuurlijk.
              Maar weggooien/kapotgooien was hier het domste wat je kon doen want nu kan jij niks meer bewijzen en kan de leverancier niks meer controleren.
              Einde verhaal dus, want de grootste fout ligt bij jou.

              Comment

              Working...
              X