Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Coolpix 5700 (accu, usersettings, handleiding)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Coolpix 5700 (accu, usersettings, handleiding)

    Ik heb een paar vragen over de Nikon Coolpix 5700.

    a) wie heeft er ervaring met alternatieve accu's (ipv de EL-EN1). Bijv. bij vimacom.nl is een alternatief te koop voor 19 euro. Dat is veel goedkoper dan de originele accu.
    b) wie heeft een pdf van de nederlandse handleiding voor mij?
    c) je kunt een eigen usersetting instellen. Daarbij kun je bijv. kiezen voor sluitertijdvoorkeuze, diafragma voorkeuze of volledig handmatig. Er zijn 3 mogelijke user settings. Ik hoopte bij elk van de 3 een andere voorkeuze in te stellen. Dat lijkt niet te kunnen. Als je de eerste instelt op bij sluitertijdvoorkeuze, staan ze daar alle 3 op. Doe ik iets fout of kan het gewoon niet?

  • #2
    Re: Nikon Coolpix 5700 (accu, usersettings, handleiding)

    hkru,

    a) Daar kan ik je niet mee helpen.

    b) Je kan die handleiding gewoon downloaden via http://www.europe-nikon.com -> je kiest Belgie, Nederlands , technische ondersteuning en je doet een search in de knowledge base.
    Je moet je wel eerst registreren anders zijn de handleidingen niet beschikbaar.
    Het document is 9MB groot

    c) Sommige instellingen in de cp5700 zijn 'system wide'. Als je ze verandert dan zijn van toepassing in de 3 user settings. Ik vrees dat de sluitertijd er zo een is.

    JePe
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: Nikon Coolpix 5700 (accu, usersettings, handleiding)

      Opgelet, als ik me niet vergis is de manual van 9Mb die ze opgeven voor de 5700 in het Engels, niet in het Nederlands...ik veronderstel dat ze, net zoals voor de D70, geen Nederlandstalige handleiding online willen zetten om "grijze" en andere kanalen tegen te gaan...

      Mocht ie er toch opstaan in het Nederlands, dan mag je deze post skippen natuurlijk
      D7000 en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Nikon Coolpix 5700 (accu, usersettings, handleiding)

        Hallo,

        IK heb 2 replacement EN EL 1 batterijen gekocht bij www.topfoto-online.de, weet de prijs niet juist meer, maar waren veel goedkoper dan de originele. En ik merk geen (merkbaar) verschil in capaciteit.

        Groeten,
        Koen
        www.pbase.com/koendehouwer
        www.pbase.com/tignes

        Comment


        • #5
          Re: Nikon Coolpix 5700 (accu, usersettings, handleiding)

          die usersettings dienen om shortcuts te maken naar instellingen waarvoor je anders naar de menufolder moet gaan. Ik gebruik die vooral om de belichting in te stellen. Om A, S, P en M te kiezen is er al een aparte knop voorhanden (mode) dus waarom zou je die nogmaals in je usersettings moeten vastleggen?
          Jeroen || OM-D EM-5

          Comment


          • #6
            Re: Nikon Coolpix 5700 (accu, usersettings, handleiding)

            Luad,

            Enkel Engels, Frans en Duits is on-line beschikbaar.
            Foutje van mij.

            JePe
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment

            Working...
            X