Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scarlet One of Scarlet Trio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Scarlet One of Scarlet Trio

    Hallo ik heb reeds jaren Scarlet One nu voor deze dienst betaal je 54 euro maar er is nu de laatste jaren ook Scarlet Trio kostprijs 39 euro wat is het verschil meer en minder tv kanalen maar die meer zijn dat zijn er waar ik noot naar kijk maar wel ook verschil internet nu heb ik een Download van 57.25 Mbps en Upload van 7.17 Mbps en dan zou ik Download max 30 Mbps
    Upload max 4 Mbps maar aangezien ik 98 percent op internet zit aan de laptop ga ik dat niet voelen want nu heb ik daar een Download van 15.91 Mbps en een Upload van 6.88 Mbps iemand ervaring die is overgeschakeld ???
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Re: Scarlet One of Scarlet Trio

    Scarlet in Antwerpen : http://www.speedtest.net/my-result/4974059437 en dat is dus de max. 30 mbps en 4 mbps ).

    Andere mogelijkheid : Proximus Pack Start aan 58,59 per mnd. of Comfort Pack (100 mbps, 40 extra zenders, tv overall via wifi of 3G, voetbal, ..) aan 63,95 per mnd. ... en die Samsung smart tv aan 49 euro momenteel ...

    Voor je wifi denk ik dat je bij Proximus je een recentere modem/router als optie kan nemen ipv. van die tragere, verouderde die men bij Scarlet levert.

    Comment


    • #3
      Re: Scarlet One of Scarlet Trio

      Amai uwe test is 36.83Mb/s !!!! en dat met een scarlet Trio ??? das wel nog een mooi resultaat vind ik
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        Re: Scarlet One of Scarlet Trio

        Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
        Scarlet in Antwerpen : http://www.speedtest.net/my-result/4974059437 en dat is dus de max. 30 mbps en 4 mbps ).
        Dat lijkt mij een vreemde 40/8 combinatie of een trage 50/10 wat ook geen echt profiel is.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Scarlet One of Scarlet Trio

          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Dat lijkt mij een vreemde 40/8 combinatie of een trage 50/10 wat ook geen echt profiel is.
          Gewoon 17a 30/6 profiel, VDSL2.

          Net nog eens die OOKLA speedtest overgedaan, met tijdsklok erbij en je kan mijn IP nr. zien + Scarlet, verder geen idee waar die snelheden vandaan komen.

          Last edited by Empe; 7 januari 2016, 13:37.

          Comment


          • #6
            Re: Scarlet One of Scarlet Trio

            Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
            Gewoon 17a 30/6 profiel, VDSL2.
            Dat kan dus niet, hé. 30/6 kan nooit meer dan 30Mb/s en 6Mb/s zijn. De cijfers zijn wat je kan verwachten met 40/8.

            Als je je modem waarden uitleest (als je in de settings kan) weet je welk profiel je echt hebt.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Scarlet One of Scarlet Trio

              Het trieste is de truk die maatschappijen nog steeds blijven gebruiken : ze stoppen met een bepaald type abonnement en starten met een nieuw en altijd aan betere prijs en soms zelfs betere performantie, maar dat oude abo. laten ze gewoon doorlopen ... en de trouwe klant blijft zo'n slapende abonnementen gewoon verder betalen ... te duur. In plaats van een trouwe klant te waarderen en hem een voorstel tot upgrade zenden ...

              Dat was al zo van bij Belgacom Skynet spul en dat is vandaag nog altijd het geval.

              Gelukkig kan je soms wel gratis veranderen/opwaarderen van abonnement ... SOMS, niet altijd ( nieuwe modem nodig, in dienst stellen, bla bla bla ... ).

              Comment


              • #8
                Re: Scarlet One of Scarlet Trio

                Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
                Gewoon 17a 30/6 profiel, VDSL2.

                Net nog eens die OOKLA speedtest overgedaan, met tijdsklok erbij en je kan mijn IP nr. zien + Scarlet, verder geen idee waar die snelheden vandaan komen.

                Dus jij hebt Scarlet Trio 3 en waarschijnlijk zeer tevreden van !!!
                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                Comment


                • #9
                  Re: Scarlet One of Scarlet Trio

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Dat kan dus niet, hé. 30/6 kan nooit meer dan 30Mb/s en 6Mb/s zijn. De cijfers zijn wat je kan verwachten met 40/8.

                  Als je je modem waarden uitleest (als je in de settings kan) weet je welk profiel je echt hebt.
                  Ik geef gewoon op wat de specificaties van Scarlet zijn op papier en wat het abonnement aangeeft max. 30 down en max. 4 up. Voor de rest lig ik niet wakker wat ' een ' profiel zou moeten zijn, ik denk zelfs dat Trio op 50/4 gecapt zit.



                  Mijn modem (zo'n oude Sagem spul) geeft :

                  Downstream line rate 40184 kbps VDSL Version Firmware-VTU-R:9.5.7.12IK105012 Time Jan 10 2014, 22:12:04 Upstream line rate 10064 kbps
                  Downstream Training Margin 12.9 dB
                  En ook belangrijk : mijn schoenmaat is 41
                  Last edited by Empe; 7 januari 2016, 14:24.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Scarlet One of Scarlet Trio

                    Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
                    Mijn modem (zo'n oude Sagem spul) geeft :
                    Downstream line rate 40184 kbps VDSL Version Firmware-VTU-R:9.5.7.12IK105012 Time Jan 10 2014, 22:12:04 Upstream line rate 10064 kbps
                    Downstream Training Margin 12.9 dB

                    Een 40/10 profiel dus. De upload bij de speetest zou ronde 9.5Mb/s moeten liggen.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Scarlet One of Scarlet Trio

                      Bedankt allemaal vandaag ben ik over geschakeld van Scarlet One naar Scarlet Trio ik heb veel speed enkel op mijn vase pc die ik miss 5 keer per jaar gebruik voor de rest laptop dus is het nu de goede oplossing wat ben je met een snelle lijn als je draadloos werkt wanneer je dan amper 16,40 Mbps hebt terwijl ik op de vaste 60.70 Mbps heb
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment


                      • #12
                        Re: Scarlet One of Scarlet Trio

                        Hoi,

                        ik heb al vele jaren scarlet internet + telefoon.

                        Tot voor kort had ik een Sagem moden en die trainde in op 70/6 Mb/sec

                        Omdat de modem soms al eens raar deed hebben ze de nieuwste BBOX 3 komen plaatsen.
                        Helaas kan je niet meer zijn met welke snelheid de modem verbinding maakt.

                        Als ik een speedtest doe zit ik rond de 30/8 Mb/sec.

                        Dat de snelheid lager is zou kunnen omdat er wat problemen geweest zijn tijdens het wisselen van de modem.
                        Ik hoop dat de dslam de snelheid terug naar 90/10 brengt, want dat zou hier toch mogelijk moeten zijn.

                        Trouwens mijn broer die nog korter bij de kast op de hoek van de straat zit had lange tijd bij Proximus een lagere snelheid dan ik bij Scarlet.

                        Dat ik de tv er nog niet bij heb is omdat ik geen 90 Euro installatie kost wil betalen.
                        Als ze me ooit eens bellen voor Scarlet tv en ze komen het gratis plaatsen....wie weet.

                        mvg
                        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                        Comment


                        • #13
                          Re: Scarlet One of Scarlet Trio

                          Even een update,

                          ik heb net nog eens een speedtest gedaan wel draadloos en met een oudere laptop.
                          zie resultaat


                          mvg
                          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                          Comment

                          Working...
                          X