Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D500 voorgesteld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D500 voorgesteld

    Nieuwe dx camera van Nikon. Ziet er niet slecht uit ...

    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

  • #2
    Re: Nikon D500 voorgesteld

    Wat een monster!! een D5 in DX formaat!

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D500 voorgesteld

      Ik denk dat er vele terug zullen twijfelen over de overstap naar FF en omgekeerd. De opvolger van de D300S is er eindelijk.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D500 voorgesteld

        het sterke is dat ze veel gewilde features van verschillende camera's nu aanbieden op 1 body,
        ben razend benieuwd wat de hoge iso's zullen zeggen, er zullen er vele afzien van een ff-camera als dit nog beter is dan bvb de d7200...
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D500 voorgesteld

          Ziet er een ferm toestel uit...

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D500 voorgesteld

            Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
            Ziet er een ferm toestel uit...

            Ik denk dat er ook een ferm prijskaartje zal aan vasthangen maar ik heb wel interesse.

            Mvg Yves.
            What you see is what you get

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D500 voorgesteld

              Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
              Ik denk dat er ook een ferm prijskaartje zal aan vasthangen maar ik heb wel interesse.
              $2.000 voor de body... Idd wel ferm. Maar als die specs het ook in de effectieve zullen waarmaken, dan heeft Nikon hier wel een heel knap antwoord gegeven op de vraag of DSLR aan zijn retour bezig is .

              En vooral ook, zoals Bulke al zei, eens een toestel die eens 'alle' gewilde features aanbiedt (hoge ISO en snel en wifi en nfc en kantelbaar scherm en weather sealed en hoge buffer...). Mooi mooi mooi

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D500 voorgesteld

                Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
                $2.000 voor de body... Idd wel ferm. Maar als die specs het ook in de effectieve zullen waarmaken, dan heeft Nikon hier wel een heel knap antwoord gegeven op de vraag of DSLR aan zijn retour bezig is .

                En vooral ook, zoals Bulke al zei, eens een toestel die eens 'alle' gewilde features aanbiedt (hoge ISO en snel en wifi en nfc en kantelbaar scherm en weather sealed en hoge buffer...). Mooi mooi mooi
                Klopt helemaal. Als je de persconferentie van de D5 bekijkt blijven ze ook echt geloven in DSLR en hier is wel duidelijk waarom denk ik. het grootste voordeel dat men aanhaalt over een mirorless is geen "time lag". OF dat nu effectief zo erg is weet ik niet, maar de D500 is wel een zeer mooi toestel voor sportfotografen die geen D5 kunnen/willen bekostigen.
                Mvg,
                Gregory
                www.gvg-photo.com

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D500 voorgesteld

                  Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
                  En vooral ook, zoals Bulke al zei, eens een toestel die eens 'alle' gewilde features aanbiedt (hoge ISO en snel en wifi en nfc en kantelbaar scherm en weather sealed en hoge buffer...). Mooi mooi mooi
                  Dat klopt waarschijnlijk wel allemaal, maar heb je daar de prijs van twee D7200 bodies voor over?
                  Pieter
                  --
                  Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D500 voorgesteld

                    Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
                    $2.000 voor de body...
                    Ik heb een andere prijs gevonden: http://www.cameranu.nl/nl/p846795/nikon-d500-dslr-body
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D500 voorgesteld

                      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                      Hmm, ik had mijn info van petapixel. Mss verschil BTW in/ex? http://petapixel.com/2016/01/05/niko...-and-features/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D500 voorgesteld

                        Mooi overzichtje van de D500: http://chsvimg.nikon.com/lineup/micr...ogy-digest.pdf

                        Prijs valt mee vergeleken met prijs van D300s bij lancering (+ €200 als het daadwerkelijk € 1 999 wordt).
                        Een D5 voor amateurs... hmmm... laten ze nog wat uitblijven met de Fuji X-T2 en zal er eerst een D500 in huis komen.

                        Er werd ook de nieuwe SB-5000 aangekondigd!
                        Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon D500 voorgesteld

                          Beste upgrade: vervallen AF assistlamp!
                          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D500 voorgesteld

                            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                            Ik heb een andere prijs gevonden[/url]
                            Ik heb nog een andere prijs gevonden: http://www.fotocoudenys.be/cameras/reflex/nikon/d500/
                            Voor iedereen die zat te wachten op een opvolger van de D300(s) lijkt dit een gigantische sprong voorwaarts!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon D500 voorgesteld

                              Als ik dat stevig prijskaartje zie, dan zal hij veel beter moeten zijn dan de D7200.
                              De Nikon D750 kost momenteel 'maar' 1754 euro (Fnac).
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment

                              Working...
                              X