Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Profoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Profoto

    Zijn er hier mensen die materiaal gebruiken van Profoto? En in het bijzonder de flitsers?
    Ben namelijk aan het denken om technisch gezien wat uit te breiden, met name 'licht'.

    Een vriend van mij gebruikt de B1 (2koppen) en is daar bijzonder tevreden over.
    Ook ooit even mogen gebruiken, en verschillende dingen zijn een voordeel voor mij (geen snoer, zeker voor op locatie en ook als licht mogelijk voor video opnames)
    Zijn er mensen die er ook al nadelen aan hebben ondervonden?
    Of mensen die ook de andere koppen D1/C1 gebruiken?

  • #2
    Ik ken de Profoto B1 niet in gebruik. Heb zelf gekozen voor de Elinchrom Quadra Rangers. Nu ook leverbaar met HighSpeed. Vind ze compacter om mee te nemen en te gebruiken dan de B1. Ooknde integratie van de Rangers in een Elinchrom studio set-up is erg prettig. Alles is onderling te gebruiken en ook met elkaar. Modifiers kunnen van het gehele Elinchrom-systeem er op gepast worden en bedieing is gelijk. Wil je later nog verder uitbreiden, zul je dat toch prettig gaan vinden. Verder wat heeft je voorkeur Audi of BMW... Beiden goed en kwalitatief gelijk.

    'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

    Comment


    • #3
      Re: Profoto

      Intussen nog eens mee gewerkt, ik weet wat de volgende aankoop zal worden.

      Comment


      • #4
        Re: Profoto

        Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
        Intussen nog eens mee gewerkt, ik weet wat de volgende aankoop zal worden.
        dat word een forse investering. wel top gerief
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: Profoto

          Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
          dat word een forse investering. wel top gerief
          Normaal morgen maar dan één kop

          Comment

          Working...
          X